اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 بهمن ماه جاری

کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری استخدام می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی این نهاد همزمان با سراسر کشور به‌منظور بکارگیری نیروهای جدید از تاریخ 20 بهمن ماه جاری خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری استخدام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی صبح امروز در دیدار با کتابداران این استان اظهار داشت: متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون می‌توانند از روز جمعه 20 بهمن ماه جاری لغایت 28 بهمن نسبت به ثبت نام در سامانه کتابخانه‌های کشور به آدرسwww.iranpl.ir  اقدام کنند.

وی با اشاره به رشته‌های مورد پذیرش این آزمون گفت: کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی کودک، علوم تربیتی از جمله رشته‌های مورد پذیرش در این آزمون است.

صادقی با بیان اینکه آزمون استخدامی این نهاد در دو مرحله انجام خواهد پذیرفت گفت: مرحله اول آزمون کتبی است که به صورت عمومی در سطح کشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آزمون استخدامی این نهاد در نیمه دوم اسفندماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای علم آموزی و پیشرفت جامعه باید دانسته‌های خود را ارتقا دهیم گفت: یکی از راه‌های آشنایی با علوم روز دنیا مطالعه است.

صادقی با اشاره به اینکه بهترین شیوه یادگیری و انتقال مسائل مطالعه کتاب است ادامه داد: یکی از راه‌های انتقال دانش مطالعه کتاب است به طوری که همه علوم و دانش‌ها به وسیله کتاب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه نیازمند فراهم کردن بسترهای لازم است، عنوان کرد: ارتقای سطح مطالعه نیاز به فرهنگ سازی و حمایت مسئولان دارد تا نسل جوان هر چه بیشتر به کتاب و کتابخوانی روی آورند.

انتهای پیام/68001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول