اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه خبر داد

ساخت کتابخانه عمومی در زیرآب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه با اشاره به لزوم استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی در سوادکوه گفت: کتابخانه عمومی جدید در شهر زیرآب ساخته می‌شود.

ساخت کتابخانه عمومی در زیرآب

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضا اکبری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه در جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر زیرآب که با حضور هیئت امنا و مسئولان شهرستان سوادکوه برگزار شد، گفت: در این جلسه بر احداث کتابخانه عمومی جدید در شهر زیرآب تأکید شده است.

وی به بررسی جذب کمک‌های جدید برای ساخت کتابخانه عمومی در شهر زیرآب اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد تا شورای اسلامی و شهرداری زیرآب زمین مورد نظر برای ساخت کتابخانه را مهیا کنند و در صورت آماده نشدن زمین فضای موجود برای استفاده بهینه تخریب و با استانداردهای مورد نیاز بازسازی شود.

مسئول کتابخانه عمومی شهر زیرآب با اشاره به حضور خیرین و مسئولان شهرستان سوادکوه و شهر زیرآب در جلسه هیئت امنای کتابخانه شهید کمیل ایمانی این شهر از عضویت یک‌هزار و 59 نفر در این کتابخانه خبر داد و گفت: 719 نفر از اعضای این کتابخانه را بانوان و 340 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

اکبری افزود: 20 هزار و 353 نسخه کتاب و 15 هزار و 985 عنوان کتاب در کتابخانه عمومی شهر زیرآب وجود دارد.

وی به وجود بخش‌های مربوط به کودکان، کافی‌نت، مرجع، مخزن و واحد دیداری و شنیداری در این کتابخانه اشاره کرد و گفت: 72 عنوان مجله به صورت ماهانه به این کتابخانه ارسال می‌شود.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول