اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

اهدا کتاب توسط فرماندهان نظامی به کتابخانه‌های عمومی هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرماندهان نظامی استان هرمزگان 400 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند.

اهدا کتاب توسط فرماندهان نظامی به کتابخانه‌های عمومی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی هرمزگان، جانشین فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس، فرمانده دریابانی استان به همراه مشاور عالی استاندار و مشاور استاندار در امور ایثارگران 400 جلد کتاب توسط فرماندهان نظامی به کتابخانه‌های عمومی هرمزگان اهدا شد.

در مراسم اهدای کتاب، سردار رضا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، گفت: کتاب زیربنای توسعه فرهنگ در جامعه است و در فرهنگ و تعالیم اسلامی از کتاب به عنوان یکی از ابزارهای آگاهی در بین عموم یاد شده است.

وی در ادامه افزود: اشاعه فرهنگ مطالعه و آگاه سازی عموم مردم از طریق کتاب در یک جامعه باعث ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی خواهد بود.

مشاور عالی استاندار در این مراسم اهدای کتاب را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه حرکتی زیبا دانست و ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی استان، بیان داشت: خوشبختانه فرهنگ مطالعه در کشور افزایش یافته و با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی‌های مدرن همچنان کتاب جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده و نمی‌توان هیچ جایگزینی را برای کتاب پیدا کرد.

علی علامه‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به پیشینه قوی کشور در زمینه علمی و فرهنگی، باید جمهوری اسلامی ایران الگوی موفقی برای کشورهای دیگر در زمینه کتاب و کتابخوانی باشد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه بیان داشت: مطالعه یکی از دغدغه‌های اصلی امام خامنه ای است و باید در راستای ارتقا فرهنگ مطالعه در جامعه، جهادی کار کنیم.

محسن زینلی تختی افزود: کتاب‌های اهدایی را برای استفاده عموم به کتابخانه‌ها ارسال می‌کنیم.

همچنین برای بهره‌بردن هر چه بیشتر مردم از فضای کتابخانه‌ها به گونه ای برنامه ریزی شده است که ساعت کاری تعدادی از کتابخانه‌ها تا ساعت 10 شب افزایش یابد.

وی در پایان گفت: پوشش امنیتی مناسب از سوی نیروی انتظامی می‌تواند گامی در راستای شبانه روزی کردن کتابخانه‌های عمومی باشد.

انتهای پیام/88007/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول