اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از درجه 5 به 3

کتابخانه‌های عمومی بناب ارتقا یافتند

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی بناب گفت: کتابخانه‌های عمومی بناب با قرار گرفتن در جایگاه برتر آذربایجان‌شرقی از درجه پنج به سه ارتقاء یافتند.

کتابخانه‌های عمومی بناب ارتقا یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، میر سردار مرندی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بناب که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی تشکیل یافت، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: طبق ارزیابی مسئولان کشوری، کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب هم اکنون از لحاظ کیفی و ارائه خدمات به مراجعان در جایگاه برتر استان آذربایجان‌شرقی قرار دارند.

مراجعه 85 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی بناب

وی از ارتقای درجه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از درجه پنج به درجه سه خبر داد و گفت: در همین زمینه امسال دو نفر در کتابخانه‌های عمومی بناب استخدام  می‌شوند.

مرندی با بیان عملکرد کتابخانه‌های عمومی بناب از ابتدای امسال تا آخر آذر ماه به لحاظ آماری اظهار کرد: در این مدت تعداد مراجعان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان 85 هزار و 134 نفر بوده است که 19 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مسئول کتابخانه‌های عمومی بناب گفت: تعداد کتاب‌های امانت داده شده در همین مدت 45 هزار و 82 جلد بوده که 130 درصد رشد یافته است.

رشد 180 درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی بناب

مرندی با بیان رشد 180 درصدی برای افزایش اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی بناب ادامه داد: در 9 ماه گذشته امسال اعضای فعال کتابخانه‌ها 4 هزار و 971 نفر بوده است.

وی تعداد کتب موجود در مخزن کتابخانه‌های عمومی بناب را 47 هزار و 627 جلد برشمرد و رشد این شاخص را نیز 55 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/60002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول