اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

امضای تفاهمنامه همکاری کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید هرمزگان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه فجر تفاهمنامه همکاری اداره‌های کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به امضای مدیران کل رسید.

امضای تفاهمنامه همکاری کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری گفت: یکی از ارزشمندترین عرصه‌های خدمت‌رسانی، کار برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان است و امید است با امضای این تفاهمنامه خدمات مناسبی در شأن مقام خانواده‌های ایثارگران در اختیار این بزرگواران قرار گیرد.

محسن زینلی‌تختی افزود: نمایه‌سازی آثار شهدا، خرید آثار چند رسانه‌ای و مکتوب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مناسب‌سازی محیط فیزیکی کتابخانه‌های عمومی به منظور تسهیل در تردد جانبازان دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی استان و راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی از دیگر تعهدات اداره کتابخانه‌های عمومی است.

اسحاق دستگزین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با در نظر داشتن جایگاه اداره کتابخانه‌های عمومی در توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان آحاد مردم، کتب، مجلات و آثار چند رسانه‌ای منتشر شده توسط نشر شاهد در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان قرار می‌گیرد تا عموم مردم به‌ویژه جوانان از آن بهره‌مند شوند.

وی توسعه فرهنگ مطالعه را در بین جامعه ایثارگری مهم دانست و افزود: برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، در مراکز فرهنگی شاهد و حسینیه‌های واقع در محلات که دسترسی مناسبی به کتابخانه عمومی شهر ندارد، کتابخانه‌های مشارکتی راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تدوین و تولید آثار مرتبط با ایثار و شهادت، حسب سفارش کتابخانه‌های عمومی را از جمله تعهدات بنیاد شهید و امورایثارگران برشمرد و گفت: بر اساس نیازسنجی‌های اداره کتابخانه‌های عمومی استان در حوزه مربوط به شهدا، کتب و آثار چند رسانه‌ای تدوین و تولید می‌شود و از طریق کتابخانه‌های عمومی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای‌پیام/88007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول