اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول خبر داد

افتتاح 2 باب کتابخانه عمومی به مناسبت دهه فجر در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول از افتتاح دو باب کتابخانه عمومی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 2 باب کتابخانه عمومی به مناسبت دهه فجر در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، فروزان مهران‌پور اظهار کرد: دو کتابخانه عمومی شهی زمانی در شهرستان دزفول با زیربنای 300 متر مربع و کتابخانه عمومی شمس در روستای قلعه سید بازیربنای 120 مترمربع که این روستا با جمعیت 5 هزار نفری فاقد فضای فرهنگی بوده استف به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال فعالیت‌های فرهنگی خوبی در دزفول انجام خواهد شد، افزود: از جمله این فعالیت‌ها برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول خواهد بود که همزمان با دهه مبارک فجر بازدید آن برای عموم مردم آزاد است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این اداره در دهه مبارک فجر برگزاری نمایشگاه پوستر انقلاب است که وقایع انقلاب را به زبان پوستر روایت می کند و به تصویر می‌کشد.

وی با بیان اینکه همچنین اقلام فرهنگی و تبلیغی در روز راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بین عموم مردم توسط اداره کتابخانه‌های عمومی توزیع خواهد شد، گفت: برگزاری جشن انقلاب ویژه کودکان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره بوده که برنامه‌های متنوعی از جمله قصه گویی ویژه انقلاب و سخنرانی به زبان کودکان در خصوص انقلاب، مسابقه کتابخوانی و... از ویژه برنامه‌های این جشن است.

مهران‌پور در پایان اظهار کرد: برگزاری نشست ادبی و نقد و بررسی کتاب نویسندگان بزرگ شهرستان توسط کانون ادبی شهرستان با موضوع انقلاب و دهه مبارک فجر نیز در برنامه های این اداره کل است همچنین در ایام دهه مبارک فجر کتب مربوط به انقلاب اسلامی و دهه فجر در ویترین کتابخانه‌های عمومی جهت بازدید و استفاده اعضاء قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول