اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس سازمان نصر همدان:

شرکت‌های رایانه‌ای بدون مجوز همدان پلمپ می‌شوند

خبرگزاری فارس: بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همدان گفت: تمام شرکت‌های رایانه‌ای سطح همدان که تا کنون برای اخذ مجوز فعالیت اقدام نکردند غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده طی بازرسی‌های آتی شرکت پلمپ می‌شوند.

شرکت‌های رایانه‌ای بدون مجوز همدان پلمپ می‌شوند

بهرام وهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد تخلفات زیادی در شرکت‌های رایانه‌ای به خصوص شرکت‌های فعال در زمینه نرم‌افزار بودیم، ولی قانون اجازه تعطیلی این مراکز را در اختیار سازمان‌های نظام صنفی رایانه‌ای نگذارده بود که این موضوع مشکلات زیادی را به همراه داشت.

وی افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای به بازرسان این سازمان اجازه داده تا در بازرسی‌های خود از تمام شرکت‌های مرتبط با رایانه اعم از نرم‌افزار، سخت‌افزار و فروشگاه‌های رایانه‌ای در سطح استان، در صورت مشاهده فعالیت بدون مجوز نظام صنفی رایانه اقدام به پلمپ این واحدها کنند.

بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همدان تصریح کرد: در ابتدای سال جاری در چندین نوبت به تمام شرکت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افرازی و همچنین شرکت‌هایی که ماهیت فروشگاهی دارند ابلاغ شده تا ادامه فعالیت قطعاً باید از نظام صنفی مجوز فعالیت اخذ کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا بازرسی‌های این سازمان تا پایان سال و شناسایی شرکت‌های مختلف افزایش خواهد داشت یا نه؟ عنوان کرد: از ابتدای بهمن ماه امسال بازرسی‌های غیر محسوسی از شرکت سخت‌افزاری، نرم‌افرازی و شرکت‌های دارای ماهیت فروشگاهی انجام خواهد شد تا ضمن نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های زیر پوشش واحدهای بدون مجوز را شناسایی و پلمپ کنیم.

وهابیان در پایان متذکر شد: در حال حاضر بیش از 140 شرکت سخت‌افزاری، نرم‌افرازی و همچنین شرکت‌های که ماهیت فروشگاهی دارند در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان همدان عضویت دارند و همچنین فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با رایانه نیز به عنوان شخصیت‌های حقیقی در این سازمان عضو هستند.

انتهای پیام/2499/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول