اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

150 واحد صنفی بدون پروانه در زنجان پلمپ شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: 150 واحد صنفی به دلیل عدم پروانه کسب در استان زنجان پلمپ شده است.

150 واحد صنفی بدون پروانه در زنجان پلمپ شد

محمد کاوندی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیشتر کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان شامل گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد دخانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی ماه اخیر 641 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: شش نیروی ستادی و 21 نفر بازرس با مجمع امور صنفی استان زنجان همکاری دارند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 165 فقره گشت مشترک توسط مجمع امور صنفی استان با سایر دستگاه‎های اجرایی صورت گرفته است، تصریح کرد: بیش از 300 مورد تخلف در استان ثبت شده است.

*تشکیل 261 فقره پرونده در زنجان

وی با اشاره به تشکیل 261 فقره پرونده تخلف در استان زنجان، یادآور شد: بیشتر شکایات و گزارشات مردمی ثبت شده در واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان در زمینه گران‏فروشی، کم‏فروشی، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و سایر تخلفات بوده است.

کاوندی با اشاره به تشدید بازرسی‏ها از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان، ادامه داد: همکاری دستگاه‎های مختلف اجرایی نیز در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

*توزیع برنج هندی در زنجان

وی در زمینه توزیع برنج هندی در استان زنجان با تاکید بر اینکه بازرسان و ناظران مجمع امور صنفی استان زنجان نظارت مناسبی بر توزیع این برنج دارند، اضافه کرد: این برنج در فروشگاه‏های معتبر استان توزیع شده است.

*برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره استان زنجان از پنجم اسفند ماه سال‌جاری آغاز می‏شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی در کنترل بازار دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بالا بودن نرخ غرفه‎ها، حضور در این نمایشگاه برای واحدهای صنفی مقرون به صرفه نیست، ادامه داد: هزینه‏های جانبی و دکوراسیون نیز بالا است.

کاوندی اظهار داشت: بالا بودن هزینه‏ها سبب عدم اشتیاق تولیدکنندگان و فروشندگان به شرکت در نمایشگاه بهاره می‏شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول