اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

پلمپ 45 واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از پلمپ 45 واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و کشف مواد مخدر و مشروبات الکی خبر داد.

پلمپ 45 واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، احمد عسگری در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اقدام‌های جدید پلیس صومعه‌سرا در دی‌ ماه جاری اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی و کنترل توزیع و فروش اقلام مصرفی از مهم‌ترین فعالیت‌های پلیس اطلاعات و اداره اماکن صومعه‌سرا در طول دی ماه جاری بوده است.

وی از پلمپ 45 واحد صنفی در صومعه‌سرا خبر داد و افزود: این واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن آیین‌نامه ابلاغی اداره اماکن عمومی و شئونات اسلامی شناسایی و پلمپ شده‌اند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا ادامه داد: در برخی از این واحدهای صنفی پلمپ شده مذکور مقادیری از مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه پلیس اداره اماکن و اطلاعات صومعه‌سرا به صورت شبانه‌ روزی در حال بازدید و بررسی واحدهای سطح حوزه استحفاظی خود هستند، تصریح کرد: به واحدهای صنفی متخلف برای بار نخست تذکر اصلاحی داده می‌شود و در صورت تکرار و رعایت نکردن به تذکر و هشدارهای مأموران، آن واحدهای متخلف پلمپ یا جریمه می‌شوند.

عسگری، رعایت آیین‌نامه‌های ابلاغی از طرف اداره اماکن و رعایت شئونات اسلامی به متصدیان اصناف را مهم و ضروری دانست و گفت: با بانیان متخلف صنفی برخورد جدی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردمی در راستای شناسایی و کشف واحدهای صنفی متخلف، اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا، پلیس را حافظ جان و مال مردم و ارائه دهنده آرامش اجتماعی دانست.

وی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی صومعه‌سرا در هر شرایطی پاسخگو و پیگیر نظرها و پیشنهادهای تمام مسئولان و به‌ ویژه برای اجرای برنامه‌های امنیتی در این شهرستان است، خاطر نشان کرد: ارتباط مداوم و تنگاتنگ مردم و مسئولان همواره بازدهی مثبت و اثر بخشی را داشته است.

انتهای پیام/84003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول