اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح ایثار

10 واحد صنفی متخلف فومن پلمپ شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فومن گیلان از اجرای طرح ایثار و پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

10 واحد صنفی متخلف فومن پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بابک علیزاده در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح اجرای طرح ایثار اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی فومن به منظور نظارت بر اجرای قانون از طرف صنوف و در راستای طرح ایثار به مدت دو روز از 101 واحد صنفی این شهرستان بازدید کرد.

فرمانده انتظامی فومن درباره نتایج اجرای این طرح، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی در این بازدید موفق به کشف انواع موادمخدر، قرص‌های روانگردان، سی‌دی‌های غیر مجاز، یک دستگاه کیس حاوی برنامه‌ها و تصاویر مستهجن، تعدادی آلات قمار، تابلوهای مبتذل، مانکن‌های غیر مجاز، البسه منقوش به تصاویر غیر اخلاقی و دیگر اقلام ممنوعه و غیر مجاز شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 10 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و عدم رعایت ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمپ شده و از ادامه فعالیت اقتصادی غیرمجاز آنها جلوگیری به عمل آمده است، خاطر نشان کرد: صاحبان صنوف متخلف نیز به مقام قضایی معرفی شدند.

علیزاده با تصریح بر اینکه اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی برابر وظایف تخصصی و قانونی مسئولیت کنترل و نظارت بر تمام واحدهای صنفی و اماکن عمومی را دارد، یادآور شد: در صورت تخلف و یا رعایت نکردن ضوابط و مقررات انتظامی توسط مدیران، متصدیان و یا شاغلان این واحدها با متخلفان برابر اختیارات قانونی برخورد می‌شود.

وی از شهروندان فومنی خواست تا در صورت مشاهده موارد غیر عرف و خارج از شئونات صنوف مراتب را به اطلاع مرکز فوریت‌های 110 پلیس برسانند.

انتهای پیام/84002/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول