اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار صالح:

مدیریت مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت رهبری گفت: مدیریت مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است و اقشار مختلف جامعه با تبعیت از ایشان می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری در دنیا برسند.

مدیریت مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی‌اصغر صالح فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری در همایش گرامیداشت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام خمینی قزوین برگزار شد، در بین نمازگزاران پیرامون شخصیت والای رهبر کبیر انقلاب و ‌مقام معظم رهبری، ناتوانی دشمنان در مبارزه با ایران و بیداری آحاد جامعه در برابر فتنه‌های دشمنان در انتخابات سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه جانبازان، شهدا و آزادگان با تحمل سختی‌های بسیاری در هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، ابراز کرد: آنان وظیفه خودشان را در تداوم این انقلاب در جنگ تحمیلی انجام دادند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با بیان اینکه اکنون وظیفه نسل جدید در تداوم انقلاب اسلامی نسبت به شهدا، جانبازان و آزادگان سنگین‌تر است،‌ اظهار داشت: این نسل با الگوگیری از این دلاوران باید راه آنان را در حفاظت از اهداف این انقلاب ادامه دهند تا بتوانند در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

این مسئول با اشاره به صحبت‌های یک نظریه‌پرداز آمریکایی مبنی بر اینکه «رهبر ایران پنج رئیس‌‌ جمهور ما را شکست داد و ما نمی‌توانیم ایران را از بیرون شکست دهیم بلکه باید با طراحی توطئه‌هایی این کشور را از درون متلاشی کنیم»، عنوان کرد: این مطلب بیانگر مدیریت بی‌نظیر این کشور توسط مقام معظم رهبری است که اقشار مختلف جامعه با تبعیت از ایشان می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری در دنیا برسند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری اذعان داشت: از سید حسن نصرالله رهبر لبنان پرسیدند که موفقیت شما در چیست و ایشان در پاسخ فرمودند همه موفقیت‌های این کشور را در تبعیت از ولایت‌ فقیه ایران می‌دانیم که این مطلب نشان‌ دهنده درخواست کمک سران کشورهای اسلامی از مقام معظم رهبری برای هدایت درست کشورشان در مسیر اسلام است.

صالح با اشاره به صحبت‌های یک نظریه‌پرداز آمریکایی مبنی بر اینکه «آمریکا اگر ایران را رها کند موجودیتش به خطر می‌افتد و اگر ایران مسیر امام خمینی (ره) را ترسیم کند و در این مسیر حرکت کند موجودیت آمریکا به خطر می‌افتد و قطعا ما شکست می‌خوریم»، ابراز کرد: طبق این نظریه از علت‌های اصلی هجوم سران کشورهای استکبار جهانی به ایران رسیدن این نظام اسلام به پیشرفت و به خطر افتادن منافع این کشورهاست که بر این اساس اقشار مختلف جامعه با بصیرت و تبعیت از ولایت‌ فقیه می‌توانند توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، متذکر شد: اکنون راه کربلا باز شده و مسلمانان به راحتی به زیارت امام حسین (ع) می‌روند که این باز شدن مسیر این مکان شریف از پیش‌بینی‌های امام راحل بود که محقق شد.

قدرت ایران در دنیا بی‌نظیر است

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا مبنی بر اینکه «میدان پیشرفت انقلاب اسلامی از گذرگاه خیبر در عربستان سعودی تا تنگه جبل الطارق که موجب دگرگونی خاورمیانه شده جریان دارد» و همچنین «نیروهای قدرتمندی در کشورهای اسلامی وجود دارد که با ما مخالفند که در رأس این کشورهای اسلام‌گرا ایران است که خود را تا مرزهای غزه و لبنان رسانده است و کسانی که این تهدید را نادیده می‌گیرند سر به زیر برف بردند و اوضاع بسیار بد است»، اذعان داشت: این اعتراف صریح دشمنان اسلام به ناتوانی مبارزه در برابر ایران نشانگر اوج قدرت این کشور در دنیا است و همچنین بیانگر وضع نابسامان و بحرانی سران کشورهای استکبار جهانی در اداره کشورشان است.

انتهای پیام/77009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول