اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 233

بارانی: پیروزی انقلاب نقطه آغازی برای رسیدن به خودباوری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)، نقطه آغازی برای رسیدن به خودباوری بود.

بارانی: پیروزی انقلاب نقطه آغازی برای رسیدن به خودباوری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی عصر امروز در جمع مردم مهدیشهر با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: امام راحل، این تفکر را در کشورها و ملت‌های مستضعف ایجاد کرد که می‌توان مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد.

امام جمعه مهدیشهر افزود: ایام‏الله در روایات بزرگان در قرآن شامل ویژگی‌هایی است که در درجه اول، سرنگونی ظلم و طاغوت و در مرحله دوم عزت مومن که به وضوح هر دو را در پیروزی انقلاب اسلامی سال 1357 شاهد بودیم.

بارانی ضمن گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب شهیدان، همتی، توفیقیان و بلوری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) استقلال سیاسی، اسلام، آزادی از دست ظالمان و ایجاد روحیه خودباوری را به مردم ایران هدیه کرد.

امام جمعه مهدیشهر در ادامه هدیه امام راحل را به مستضعفان دنیا را بیداری ملت‌ها در قالب بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ملت‌های مختلف فریاد کشور ایران را که در 34 سال پیش به رهبری امام (ره) برای رهایی از ظلم سر داد، تکرار می‌کند.

بارانی تصریح کرد: امام راحل استقلالی را پایه‌گذاری کرد که مهم‏ترین شاخصه آن خودباوری و اتکا به فرهنگ و ارزش‏های  اسلام بود و امروز کشور تاثیرگذار در سطح بین‌المللی، جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مهدیشهر ترور دانشمندان علمی کشور ایران را ترس دشمنان از خودکفا بودن ایران عنوان کرد و گفت: توانمندی در عرصه هسته‌ای، کسب مقام سوم جهانی در تکنولوژی، سدسازی و کسب مقام پنجمی جهان در سلول‌های بنیادین  از توانمندی‌های مهم ملت ماست.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول