اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل آغاز شد

آغاز حرکت حماسی مردم هرمزگان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موج عظیم مردمی از خطه نیلگون خلیج فارس با سر دادن ندای الله اکبر بار دیگر این حماسه جاوید را گرامی داشتند.

آغاز حرکت حماسی مردم هرمزگان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از ساعت آغازین راهپیمایی مردم بندرعباس همگام با سایر کشور در صحنه حاضر شدند تا بار دیگر ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

اکنون فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست مردم هرمزگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس طنین انداز است و موجی از نفرت و انزجار از ظلم و ستم بیدادگران را روانه دشمنان کرده‌اند.

حضور کودکان و دانش‌آموزان در این بین چون همیشه مثال زدنی و بی‌مانند است که با شور و هیجان خاصی شعار سر می‌دهند و حمایت خود را از تمام کودکان ستم دیده اعلام می‌دارند.

حضور نسل سومی‌ها در این راهپیمایی چشمگیرتر از سال‌های گذشته است تا دشمنان بدانند که با هیچ ترفندی نمی‌توانند نسل جوان و آینده‌ُساز کشور ما را از مسیر نظام و انقلاب منحرف سازند.

مسیر این راهپیمایی از مقابل مسجد علی بن ابیطالب (ع) به سمت بلوار ساحلی، پست ساختمان قدیم استانداری تعیین شده و مردم در حال حاضر در حال حرکت به سمت مرکز راهپیمایی هستند.

انتهای پیام/88001/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول