اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو نمایندگان ادوار مجلس در گفتگو با فارس:

حضور مردم تعیین کننده در امنیت ملی و تداوم پیروزی‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: عضو نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و به دنبال آن حضور پرصلابت آنها در صف‌های طولانی انتخابات، به عنوان عناصر مثبت و تعیین کننده در امنیت ملی و تداوم پیروزی‌های انقلاب است.

حضور مردم تعیین کننده در امنیت ملی و تداوم پیروزی‌های انقلاب است

عبدالله کعبی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنصری بسیار مهم و تعیین کننده در امنیت ملی و تداوم پیروزی‌های انقلاب است.

وی افزود: دشمنان همه تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند با ایجاد دلسردی میان اقشار جامعه، شدید کردن فشار و محاصره‌های اقتصادی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را کم‌رنگ کنند ولی تلاش آنها بی‌ثمر بود.

عضو نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی و به دنبال آن حضور پرصلابت و پررنگ‌ آنها در صف‌های طولانی انتخابات، در کنار داشتن آرامش و وحدت به عنوان عناصر مثبت و تعیین کننده در امنیت ملی و تداوم پیروزی‌های انقلاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: حماسه تاریخی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در پای صندوق‌های رای تکرار شود تا دشمنان نظام بیش از پیش از نقشه‌های شوم خود مایوس شوند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول