اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

ایمان رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ایمان رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

ایمان رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی نیک‏بخش در مراسم تجلیل از خانواده‏های شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 دارای ماهیتی دینی بود.

وی به عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ایمان مردم ایران موجبات وحدت کلمه را در دوران انقلاب اسلامی ایران فراهم کرد.

*توجه به ماهیت دینی انقلاب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کمتر انقلابی در دنیا با ماهیت دینی شکل گرفته است، افزود: توجه به ابعاد معنوی انقلاب اسلامی ایران حائز اهمیت بسیاری است.

وی نقش مولفه‏های دینی و مذهبی را در شکل‏گیری اتحاد بین مردم ایران مورد تاکید قرار داد و گفت: اسلام تنها گزینه‏ای بود که مردم ایران بر آن اتفاق نظر داشتند.

*مردم ایران همواره ستم‌ستیز بوده‏اند

نیک‏بخش به ستم‏ستیزی مردم انقلابی ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم غیور ایران همواره دارای شخصیتی ستم‏گریز بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان رژیم شاه را رژیمی ستم‏گر توصیف کرد و افزود: مردم ایران همواره در برابر ستم‌گری‏های رژیم طاغوت ایستاده بودند.

وی به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مساجد در ایران کانون دینی مهمی برای ساماندهی برنامه‏های ضد رژیم بودند.

 

*مساجد، سنگر مقاومت و تفکر انقلاب

نیک‏بخش نقش مساجد را در تاریخ انقلاب اسلامی حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: سنگر مقاومت و تفکر انقلاب در زمان رژیم طاغوت مساجد بودند که نقشی بسیار مثبت ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان فرهنگ شهادت را از دیگر مولفه‏های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: نترسیدن از مرگ و ایثار برای ترویج و استقرار نظام اسلامی پایه‏های رژیم شاه را ساقط کرد.

*شعارهای انقلابی و دینی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی

وی شعارهای مردمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شعارهای انقلابی و دینی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

نیک‏بخش به نظرات صاحبنظران و کارشناسان در مورد انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از صاحب‏نظران نقش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران را در به بار نشستن انقلاب بسیار بالا عنوان می‏کنند.

 

*رهبری متفکرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان رهبری متفکرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و افزود: هدایت و رهبری انقلاب اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول