اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه شنبه

مراسم نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب در سراوان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامگاه شنبه باشکوه خاصی در شهرستان سراوان برگزار شد.

مراسم نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب در سراوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، مقارن ساعت 20:30 دقیقه شامگاه شنبه، با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع)، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم سراوان، مراسم نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استادیوم ورزشی شهید مولوی حسین‌بر این شهرستان باشکوه خاصی برگزار شد.

امام جمعه و فرماندار سراوان همچنین به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با خانواده معزز شهیدان رسول بخش اربابی، چاکر دهقانی، ملک محمد بلوچی و احمد گمشادزهی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه سراوان در این دیدار اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی، چشم و چراغ این ملت هستند و خداوند را سپاس می‌گویم که این توفیق را نصیب ما کرد تا در این ایام خجسته با شما خانواده معزز شهیدان دیداری داشته باشیم.

وی با پرداختن به مبحث ایثار و شهادت افزود: شما فرزندان شهیدان هستید و باید ادامه دهنده راه پرافتخار آن بزرگواران باشید.

امام جمعه سراوان ادامه داد: این بزرگواران با نثار خون پاکشان درس ایثار و از خودگذشتگی به ما آموختند، پس وظیفه ما این است که از اهداف و آرمان‌های والای شهیدان پاسداری کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، بنابراین توجه به مشکلات این عزیزان از وظایف اصلی مسئولان است.

وی تصریح کرد: از شما خانواده‌های محترم شهدا می‌خواهیم تا اینک که مسئولان حضور دارند، مشکلات خود را با آنان در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

فرماندار سراوان هم در ادامه این دیدار عنوان کرد: خدا را شاکریم که این توفیق را یافتیم تا از نزدیک با شما عزیزان دیداری داشته باشیم، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

محمداکبر چاکرزهی بیان داشت: شهدا از درجه و جایگاه‌ ویژه‌ای در نزد خداوند برخوردار می‌باشند، بنابراین باید با تأسی و گام نهادن در راه آن عزیزان، ادامه دهنده آرمان‌هایشان باشیم و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنها را به نسل امروز جامعه منقل کنیم.

وی افزود: وظیفه مسئولان است تا از نزدیک به مشکلات خانواده معزز شهدا رسیدگی کنند و توجه خاصی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار سراوان ابراز داشت: شهیدان مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هرچه ما امروز داریم به برکت خون پاک و مطهر آن بزرگواران است.

چاکرزهی گفت: ارج نهادن و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف مسئولان است و باید نسبت به این مهم توجه خاصی شود.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود به خانواده معزز شهیدان اهدا شد.

انتهای پیام/75002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول