اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

سیما و منظر شهر زنجان مورد توجه جدی است

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان با اشاره به منظر شهر زنجان گفت: سیما و منظر شهری زنجان مورد توجه جدی است.

سیما و منظر شهر زنجان مورد توجه جدی است

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تشکیل جلسات کمیته سیما و منظر شهری برای کیفی‏سازی فضاهای شهر زنجان به شکل مستمر تشکیل می‏شود.

وی تلاش کمیته سیما و منظر شهری را برای ارتقای وضعیت سیمای شهر زنجان مناسب عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود منظر شهری زنجان به شکل مناسبی مورد توجه قرار گیرد.

* رعایت استانداردهای توسعه شهری در نماهای ساختمان

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان اهمیت نماهای ساختمانی را بالا توصیف کرد و گفت: توجه به رعایت استانداردهای توسعه شهری در نماهای ساختمان مورد توجه است.

وی نمای ساختمان را برای سیمای شهر دارای اهمیت بسیار عنوان کرد و ادامه داد: توجه به رعایت فرهنگ و هویت شهر در نمای ساختمان دارای اهمیت است.

* توسعه کمی و کیفی فضاهای شهری زنجان

فلاح توسعه کمی و کیفی فضاهای شهری زنجان را با اهمیت دانست و افزود: توسعه فضاهای شهری در استان زنجان مورد توجه جدی قرار دارد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان اهمیت زیباسازی بصری در شهر زنجان را از برنامه‏های مهم عنوان کرد و یادآور شد: تلاش‌های مناسبی برای زیباسازی شهر زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمبودهایی در فضاهای شهری زنجان موجود است، یادآور شد: تلاش می‏شود این کاستی‏ها در آینده نزدیک روند رو به رشد داشته باشد.

* در گذشته بسیاری از برنامه‏ها عملیاتی نشده است

فلاح کمبودهای موجود در سیمای شهر زنجان را نامناسب دانست و ادامه داد: در گذشته بسیاری از برنامه‏ها عملیاتی نشده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان پیاده‌سازی برنامه‌های مصوب را مورد تاکید قرار داد و افزود: روند اجرایی فعالیت‏ها در مدت زمان لازم نمود خواهد یافت.

وی به طرح جامع و تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در طرح‏های توسعه‏‌ای فضاهای شهری برای استان زنجان تاکید زیادی به مناسب‌سازی فضاهای شهری شده است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول