اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی 22 بهمن در خورموج

طلوع خورشید انقلاب در شهر فرهنگ و ادب

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار خورموج امروز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن علیه استکبار خروشیدند و فریاد حمایت از انقلاب سر دادند.

طلوع خورشید انقلاب در شهر فرهنگ و ادب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، همزمان با سی و چهارمین بهار پرطراوت آزادی در حالی مردم به راهپیمایی آمده بودند تا بار دیگر یوم الله بزرگی را جشن بگیرند.

خورشید 22 بهمن در سرزمین اسلام، فرهنگ و ادب در حالی طلوع کرد که جهانیان محو تماشای عظمت و اقتدار خیره کننده ملت بزرگ و با فرهنگ ایران شده بود.

ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و نماینده، روحانی و سادات، زن و مرد، کودک و بزرگسال، دختر و پسر، جوانان و نوجوان، کشاورز و دامدار، کارگر و کارمند، دانش آموز و معلم، دانشجو و استاد، بازاری و کاسب، نظامی و انتظامی همه در یک صف وحدت آفرین و واحد و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار نفرت و انزجار خود را به جهانیان اعلام و با شعارهای توحیدی الله اکبر و خامنه‌ای رهبر مواضع خود را در این شرایط خطیر و با حضور بی سابقه خود در راهپیمایی روز بزرگ خدا به نمایش گذاشتند.

حضور بی سابقه مردم ولایتمدار دشتی در این راهپیمایی نشان داد که تحریم برای مردم معنی ندارد و اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم و واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیرم  باید بگوییم که انقلاب اسلامى ایران با هدف اجراى احکام و ارزش‏هاى الهى، دفاع از حقوق مظلومان، رعایت عدالت اجتماعى، نفى تبعیض شکل گرفت و به پیروزى دست یافت.

باید به این ملت غیور آفرین گفت که در تمام صحنه‌ها ضمن لبیک به ندای امام زمان خود خامنه ای بزرگ پشت سر مقتدای خویش ایستاده و از کیان و دستاوردهای این انقلاب دفاع می‌کنند.

آفرین به زن و مرد ایران اسلامی که بار دیگر دشمن را بر سر جای خود نشاند و روح خمینی کبیر و شهدا که ناظر اعمال ما هستند را شاد کردند.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر خورموج که از میدان امام، خیابان شهید مطهری تا میدان شهید مهدوی تعیین شده بود هر چند بنا بود از ساعت 9 صبح آغاز شود اما مردم از اولین ساعات حضور خود را به نمایش گذاشتند.

مردم پرچم‌های سه رنگ زیبای جمهوری اسلامی، پرچم‌هایی که با شعارهای دینی و مذهبی و تصاویری از رهبرکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای مزین شده بود دردست داشتند شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، خون شهیدان بر زمین جاری است، مذاکره با آمریکا خواری است، سازشِ با اوباما، خیانت به عاشورا،  انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم، نه سازش، نه تسلیم، تا آخر خط هستیم، دعوت به سازشگری، بندگی یزیده، این ملت مسلمان، تن به سازش نمی ده، سر دادند.

گزارش‌های رسیده از روستاهای درازی، چارک، شنبه و سنا حاکیست مردم با حضور خود بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام و اطاعت خود را از فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول