اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-368

دفاتر شهرستانی ستاد سرداران و شهیدان سمنان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان از تشکیل دفاتر شهرستانی ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان خبر داد.

دفاتر شهرستانی ستاد سرداران و شهیدان سمنان تشکیل شد

عبدالرحیم فریدون امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا در جامعه راه‏اندازی شده است و بنا دارد تا تداوم‏بخش راه شهیدان باشد.

وی با بیان اینکه راه و رسم شهدا باید به شیوه‏های متفاوت به نسل آینده معرفی شود، گفت: نخستین کنگره سرداران و شهدا در سال 1379 در استان قم برگزار شد و شکوه و عظمت خاصی بر آن حاکم بود.

رئیس ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان افزود: از همان زمان، بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار شد تا کنگره سرداران و شهدای استان‏های مختلف کشور برگزار شود و راه‏اندازی این ستاد در استان سمنان نیز تدبیری بود تا راه شهدا تداوم یابد.

کنگره سرداران و شهیدان سمنان با یادواره‏های معمولی متفاوت است

رئیس ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان را با مراسم و یادواره‏های معمولی بسیار متفاوت دانست و گفت: باید در این کنگره، عظمت و بزرگی شهدا به همه مردم معرفی شود.

فریدون با بیان اینکه ستادهای کنگره سرداران و شهدا در همه استان‏های کشور شکل گرفته است، اظهار داشت: حدود 10 سال است که فعالیت‏های قابل توجهی در استان سمنان در این راستا صورت گرفته است و دست‏اندرکاران ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان نیز در کنار سایر استان‏ها مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان نخستین کاری که قرار است به عنوان امری سازمانی و پیش‏بینی شده در اساسنامه ستاد انجام شود، جمع‏آوری آثار شهدا به عنوان یکی از ماموریت‏های اصلی است.

تیم‏های جمع‏آوری آثار شهدا در سمنان تشکیل شد

رئیس ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان با بیان اینکه تیم‏های مختلفی برای جمع‏آوری آثار شهدای این استان تشکیل شده است، گفت: دفاتر شهرستانی ستاد سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان نیز شکل گرفته و کار جمع‏آوری آثار شهدا هم‏چنان در دست انجام است.

فریدون با بیان اینکه کار جمع‏آوری آثار شهدا در برخی شهرستان‏های استان سمنان به اتمام رسیده است، گفت: در عین حال، شماری از شهرستان‏ها نیز در حال کار در این زمینه هستند.

وی جمع‏آوری آثار و خاطرات شهیدان انقلاب اسلامی را کاری بسیار سخت و تخصصی دانست و افزود: این فعالیت‏ها به صورت ریز و جزئی برای تمام شهدای استان سمنان انجام می‏شود.

انتهای پیام/2249/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول