اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز پیروزی انقلاب اسلامی

مردم شهر امام وفاداری خود را به انقلاب بار دیگر نشان دادند

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی شهر خمین همگام با سراسر کشور امروز و در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همان شور روزهای انقلاب به خیابان‌ها آمده و وفاداری خود به نظام اسلامی را فریاد کردند.

مردم شهر امام وفاداری خود را به انقلاب بار دیگر نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مردم شهر امام(ره) که از نخستین ساعت‌های صبح در مسیرهای از پیش تعیین شده حاضر بودند، با در دست داشتن عکس‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر شهدا به همراه پارچه نوشته‌های انقلابی بار دیگر شعارهای ضد استکباری خود را فریاد زدند.

مردم همیشه آگاه و در صحنه خمین با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ، ضمن اعلام انزجار از تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و انجام اقدام به موقع آن لحظه، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌کردن توطئه‌های پلید خود مواجه ساختند.

فرماندار خمین که دوشادوش مردم همیشه در صحنه خمین در این راهپیمایی شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار داشت: این حضور بارقه ‌امید و شادی را در دل دوستان انقلاب و مظلومان عالم روشن و مایه یأس دشمنان و بدخواهان نظام و موجب تثبیت پایه‌های استوار انقلاب اسلامی می‌شود.

علیرضا کریمی افزود: حضور آگاهانه مردم ولایت‌مدار و تاریخ‌ساز شهر امام (ره) برگ زرین دیگری را بر تارک صفحات تاریخ پر از حماسه ملت آزاده ایران به ثبت رساند و مردم با حضور خود بیعتی مجدد با آرمان‌های رهبری و امام راحل بسته و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همچون امروز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد و توطئه‌ها و فتنه‌های پیش‌رو را قبل از اجرا خنثی خواهند کرد، تصریح کرد: ایران با تکیه بر فرهنگ عزت‌مدار و عاشورایی از حقوق خود در مقابل ابر قدرت‌های زورگو دفاع و ایستادگی خواهد کرد و اگر لازم باشد در آینده با دادن خون، این راه را تا آخر ادامه خواهد داد.

یکی از شهروندان خمینی نیز گفت: ما آمده‌ایم به دشمنان ثابت کنیم امت ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضوری محکم و قدرتمند داشته و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

حسین عاشوری افزود: ما این انقلاب را آسان به دست نیاورده‌ایم تا آن را با آسانی از دست بدهیم.

یکی از دانشجویان این شهر نیز بیان داشت: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان با توطئه‌های خود در مسیر پیشرفت و آبادانی این انقلاب خللی ایجاد کنند.

زهرا میرشفیعی در باره درخواست آمریکا برای مذاکره گفت: این انقلاب و کشور صاحب دارد و آن هم رهبر معظم انقلاب است و تصمیم نهایی را ایشان می‌گیرند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز امتیاز بیشتر را برای تصمیمات رهبری بوجود آورد.

این بانوی کارمند ادامه داد: اگر کسی فکر می‌کند می‌تواند در انتخابات آتی خللی ایجاد کند بیاید و این روز را با دقت ببیند که قطعا بعد از این نمایش قدرت سخت پشیمان خواهد شد.

گفتنی است مردم غیرتمند، متدین و ولایتمدار خمین یکبار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با رهبری،انقلاب و اسلام، وحدت ملی، انسجام اسلامی و تجلی شکوه و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/87005/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول