اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

3 باند سرقت در بوشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک هفته گذشته سه باند سرقت‌های معمولی در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

3 باند سرقت در بوشهر دستگیر شدند

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: دو باند سرقت در شهرهای عالی شعر و چغادک که اقدام به سرقت قطعات خودرو و وسائل داخل آن می‌کردند شناسایی و توسط پلیس آگاهی استان بوشهر دستگیر شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات انجام شده و بررسی صحنه‌های جرم پرونده به مراجع قضایی ارجاع و سه نفر دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ارتباط با دستگیری دو متهم که یک خانم 40 ساله را در محور برازجان به عالی شهر ربوده بودند، گفت: در تاریخ 14 بهمن ماه خانمی 40 ساله ساعت 4.5 عصر در شهر برازجان برای رفتن به عالی شهر سوار بر خودروی پراید می‌شود که دو سرنشین مردم هم داشته است.

عباس زاده بیان کرد: در ادامه مسیر دو سرنشین به زور تلفن همراه زن را گرفته و پس از تجاوز به وی از محل می‌گریزند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: کمتر از یک هفته تیم آگاهی شهرستان بوشهر با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و پلیسی خودرو را شناسایی و هر دو متهم پس از مواجه حضوری و  شناسایی توسط خانم 40 ساله به بزه ارتکابی معترف و به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل می‌شوند.

عباس‌زاده از جان باختن سارق سیم برق خبر داد و گفت: یک سارق سیم برق در هنگام سرقت از پایه‌های فشارقوی در شهرستان گناوه، دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان گناوه با اطلاع از خبری مبنی بر یک مورد برق گرفتگی و سوختگی شدید در یکی از خیابان‌های این شهر بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد یک نفر سارق که با استفاده از دستکش و قیچی درحال سرقت از سیم‌های فشارقوی درنزدیکی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه بود، از ناحیه سینه دچار برق گرفتگی و سوختگی شد و در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: این سارق که 33 ساله و اهالی یکی از روستاهای شهرستان گناوه است، در راستای سرقت سیم‌های برق سابقه‌دار بوده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول