اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعارهای لبیک یا خامنه‌ای و مرگ بر آمریکا

راهپیمایی در شهرستان‌های غرب استان تهران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های غرب استان تهران همزمان با دیگر آحاد ملت در حالی که شعارهایی چون مرگ بر آمریکا و لبیک یا خامنه‌ای را با مشت‌های گره‌ کرده فریاد می‌زنند، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را آغاز کردند.

راهپیمایی در شهرستان‌های غرب استان تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب  استان تهران، مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، اسلامشهر، شهریار و شهرهایی چون شهر قدس، ملارد، گلستان، بوستان با حضور در مسیرهای اصلی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال را باشکوه‌تر از سال‌های قبل آغاز کردند.

اکثر شعارهای مردم انقلابی و ولایت‌مدار غرب استان تهران در حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی است و شعارهایی چون لبیک یا خامنه‌ای و مرگ بر ضد ولایت فقیه بیش از دیگر شعارهای انقلابی به گوش می‌رسد.

در حال حاضر اکثر مردم شهرستان‌های غرب استان تهران اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک، دانشجو، روحانی، ورزشکار، فرهنگی و کارگر پشت سر خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسیر راهپیمایی حضور داشته و صحنه‌های زیبایی از ایثار و بصیرت را رقم زده‌اند.

مسئولان ادارات مختلف شهرستان‌های غرب استان تهران، نمایندگان مردم در خانه ملت و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در کنار اقشار مختلف حضور دارند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم که لحظاتی قبل به جمع راهپیمایان این شهرستان پیوسته است، در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: خدا را شاکریم که امسال نیز مردم ما به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و با بصیرت مثال‌زدنی پاسخی قاطع به دشمنی غربی‌ها دادند.

بیژن سلیمان‌پور بیان داشت: البته این حضور حماسی و پرشکوه را پیش‌بینی می‌کردیم، چراکه مردم ما وقتی با تهدید و فشار دشمنان خارجی روبه‌رو شوند، اتحاد و همدلی خود را تقویت کرده و یکپارچه در برابر دشمنان خود صف‌آرایی می‌کنند.

وی تاکید کرد: امسال نیز وقتی مردم ما دیدند که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دست از دشمنی و توطئه برنمی‌دارند، به فرمان رهبری معظم انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی حضور یافتند.

سلیمان‌پور در پایان تاکید کرد: ملت ایران هرگز در برابر تهدیدهای زورگویان سر تعظیم خم نخواهد کرد و امروز بار دیگر به غربی‌ها ثابت کردیم که این مردم در راه ولایت جان خود را نیز فدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول