اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در شهرکرد برگزار شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن امروز راس ساعت 10 صبح با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی شهرکرد بام ایران آغاز و با سخنرانی سردار محمد حجازی معاون تحقیقات، پشتیبانی و آماد ستاد کل نیروهای مسلح به پایان رسید.

راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، از ساعت 10 صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و انقلابی شهرکرد با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جلوه دیگری از انسجام و وحدت و عشق و ایمان به کشور، ولایت و آرمان‌های انقلابی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مردم همیشه در صحنه شهرکرد با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خود را از محل میدان انقلاب این شهر آغاز کردند.

در میان جمعیت حضور پرشور کودکان، نوجوانان و جوانان این شهر که با شور و شوق خاصی در این مسیر شعار می‎دادند جلوه خاصی به راهپیمایی امسال بخشید.

جمعیت در ادامه با سر دادن شعارهایی چون «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین(ع) است»، «راه امام‌خمینی(ره) پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد» بار دیگر پایداری خود را نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب به جهان نشان دادند.

در مسیر راهپیمایی که به امام‌زادگان دو معصوم این شهر ختم می‎شد غرفه‌ها و ایستگاه‌های مختلف شادی و نقاشی شور و حال خاصی به این مراسم بخشیده بود.

مردم غیور و همیشه در صحنه شهرکرد با سرداد شعارهای «شهیدان شهیدان سلام علیکم» و «یاد شهیدان خدا زنده باد، جمهوری اسلامی پاینده باد» بر تداوم راه امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تاکید کردند.

راهپیمایان با شعارهای «شعار مستضعفین، مگر بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» ، «وصیت شهیدان مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «لا اله الا الله، آمریکا عدو الله» تنفر و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی فریاد زدند.

در نهایت جمعیت با رسیدن به محل امامزادگان دو معصوم با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله» « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با تجمع خود در میدان امامزادگان دو معصوم وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دادند.

سخنرانی، اجرای موسیقی، برگزاری ورزش زورخانه‌ای و به پرواز درآوردن 34 کبوتر از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی در این راهپیمایی بود.

انتهای پیام/68004/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول