اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از راهپیمایی مردم در تنکابن گزارش می‌دهد

باشکوه‌ترین حضور ملی در شهر فلاسفه ایران

خبرگزاری فارس: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شهر فلاسفه ایران باشکوه بود.

باشکوه‌ترین حضور ملی در شهر فلاسفه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، در ساعت 10 صبح از افق خیابان مرکزی شهر از کنار نمادی که به یاد شهید شیرودی مالک اشتر سال‌های دفاع مقدس و در میدانی به همین نام نصب شده است جمعیتی با شور و هیجان با هیئتی باشکوه در دست‌هایشان پرچم‌های ملی و پلاکاردهای ضد استکباری نمایان شد.

غریو فریادهای مردم تنکابن که با فریاد‌های مردم دیگر نقاط کشور همنوا شد هیمنه استکبار را در چهار سوق این کره خاکی شکسته است.

مردم ولایت‌مدار تنکابن با حضور در مسجد جامع این شهر که شهر فلاسفه ایران نیز نام دارد با طنین‌اندازی شعارهای ضد استکباری آسمان سرد ماه بهمن را به گرمی مزین کردند و این همایش ملی در این شهر همانند سایر شهرهای کشور حال و هوای دیگری داشت.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز در جمع تنکابن اظهار داشت: انقلابی که در سال 57 متولد شد امروز 35 ساله شده است.

مرتضی مداح خطاب به مردم اظهار داشت: همه اولیای خدا از این حرکت انقلابی شما خشنود هستند و امام راحل همواره بر حفظ نظام به عنوان یک واجب تاکید داشته‌اند و این حضور مردم در صحنه‌های انقلاب خود نوعی حفاظت از نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی بر پایه ایمان به وعده‌های الهی برای به ثمر نشستن و استقلال این نظام خون‌ها داده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اضافه کرد: حضور گسترده مردم مسئولیت مدیران و مسئولان را در قبال این ملت فداکار و از جان گذشته بیشتر می‌کند.

وی تاکید کرد: مدیران برای حفظ نظام در کنار دفاع از تمامیت ارضی خدمت بی‌منت و صادقانه را در برنامه کاری خویش قرار دهند.

مداح با اعلام اینکه مردمی که به نظام و انقلاب وفادار هستند نباید مشکل داشته باشند، تاکید کرد: رفع مشکل مردم با تلاش و کار مسئولان مدیران محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از مبانی حفظ نظام احساس مسئولیت در برابر نسل آینده است، افزود: ما نباید به گونه‌ای عمل کنیم که فردا از سوی نسل آینده زیر سئوال برویم.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به دستاوردهای انقلاب که با هدایت امام و به برکت خون شهدا محقق شده است، گفت: مردم برای استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با امام همراهی کردند و امروز از مسئولان انتظار دارند در کنار هوشیاری مانند رزمندگان جانفشانی کنند و کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مداح با تاکید بر اینکه در سال حمایت از تولید کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی هستیم، افزود: دشمن می‌بیند مردم ما این فشارها را تحمل می‌کنند و در روز حضور نیز با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل فضای کشور را پرشور کرده‌اند به وحشت افتاده و درمانده شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: هوشیاری رمز اول موفقیت در انتخابات است و ما باید در این حماسه بزرگ کسی را انتخاب کنیم که شایسته انقلاب و نظام باشد.

به گزارش فارس، در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ای نیز در جهت محکومیت استکبار قرائت شد.

انتهای پیام/86020/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول