اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

بعضی مدیران گچسارانی در شأن مردم این شهرستان نیستند / مسئولان ضعیف کنار بروند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: بعضی مدیران گچسارانی را در شأن مردم این شهرستان نمی‌بینم و این باید اصلاح شود.

بعضی مدیران گچسارانی در شأن مردم این شهرستان نیستند / مسئولان ضعیف کنار بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا تاج‌گردون امروز در جمع شهروندان ترک‌زبان ایل قشقایی اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران در تاریخ پرفراز و نشیب خود با مشکلات زیادی روبرو شد اما وحدت و رهبری واحد از عوامل اصلی و رمز پیروزی ما و انقلاب بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم گچساران، و همه کسانی که باشت مرا به عنوان نماینده بلاعزل و وکیل خود انتخاب کردند با انتخاب خود بار سنگینی را بر دوش من به عنوان نماینده گچساران و باشت قرار داده‌اند.

تاج‌گردون با بیان این‌که اهل دروغ نیستم، افزود: قبل از انتخابات و در نطق‌های خود اعلام کردم که اگر انتخاب شدم قول در جهت رفع مشکلات مردم حوزه خود تلاش کنم واما به هیچ کسی قول شخصی ندادم که امروز وامدار وی باشم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که استان، شهر و دیار ما انصافا در حد شأن ما نیست، ابراز داشت: حجم بیکاری در گچساران و باشت بالا است و من این قول را دادم که در حد توان خود  از حق مردم دفاع کرده و تمام تلاش خود را در رفع تبیعض و ناروایی از حوزه خود به کار گیرم.

تاج‌گردون بیان داشت: قول داده بودم که قلم، گفتار و رفتار من سبب تبعیض و بی‌عدالتی نشود به همین دلیل باید آستانه صبر و تحمل آنقدر بالا باشد که بتوانیم در برابر یک خواست نامعقول جمله زیبای نه را بکار ببریم.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گلایه‌ها و اظهارات افراد حاضر در جلسه مبنی بر وجود تبعیض و بی‌عدالتی میان جامعه ترک‌زبانان گچساران و دیگر طوایف گفت: این‌که این ذهنیت در ذهن ترک‌زبانان بروز کرده و نهادینه شده است باید بررسی شود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید همه تلاش ما بر پاک کردن این ذهنیت باشد که برای این موضوع راهکارهایی مختلفی وجود دارد.

تاج‌گردون با اشاره به عملکرد مسئولان و مدیران گچسارانی عنوان داشت: من این شعار را داده‌ام که نوکر خوب اگر باشد از چین می‌آورم اما اگر مسئول و مدیری عملکرد خوبی داشته باشد حسود نیستم و از وی دفاع خواهم کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که قبل از انتخابات خطاب به مسئولان گچساران اتمام حجت کردم، تصریح کرد: به مسئولان و مدیران گچسارانی اعلام کردم که اگر نماینده شوم شمشیر به روی شما نمی‌کشم اما یکسال عملکرد شما را بررسی خواهم کرد و اگر در این مدت به این نتیجه رسیدم که خادم مردم نیستید خودتان نسبت به استعفای خود اقدام کنید.

تاج‌گردون اذعان داشت: بعضی مدیران گچسارانی را در شأن  مردم این شهرستان نمی‌بینم و این باید اصلاح شود که به امید خدا دولت محترم نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هیچ‌گاه در عزل و برکناری مدیران دخالت نداشتم اما در چند مورد که احساس کردم مدیریت برخی مسئولان به ادامه حیات مردم ضربه می‌زند در زمینه اصلاح آنها با مدیرکل‌های آن ادرارت رایزنی کردم.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان برای تغییر مدیریتی صحبت نمی‌کنم و این را در شأن و جایگاه نماینده‌ای که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت دارد، نمی‌دانم.

تاج‌گردون تأکید کرد: اصلاح عملکرد مسئولان اقدامی خوب و پسندیده است اما وقتی اصلاحی در مدیریت‌های ضعیف صورت نگیرد خود آن مدیر باید از مسئولیت خود کنار برود.

انتهای پیام/82001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول