اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-349

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در 8 شهر دیگر استان سمنان

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه و دشمن‏شکن مردم در هشت شهر دیگر استان سمنان آغاز شد.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در 8 شهر دیگر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان رأس ساعت 10 امروز در 10 شهر استان آغاز شد. راهپیمایان استان سمنان در هشت شهر دیگر نیز از ساعت 10:30 به خیابان‏ها آمدند.

این راهپیمایی از حدود ساعت 10:30 پیش از ظهر امروز در شهرها و مناطق سرخه، شهمیرزاد، دامغان، دیباج، گرمسار، آرادان، ایوانکی و کهن‏آباد آغاز شده است و راهپیمایان هم‏اکنون در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن هستند.

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سرخه از میدان ولی‏عصر (عج) به سوی حسینیه شهدا، شهمیرزاد از مسجد اعظم دروازه به سوی میدان امام خمینی (ره) و در دامغان از میدان شهدا به سوی میدان امام خمینی (ره) در حال جریان است.

همچنین مردم مومن و خداجوی دیباج از میدان امام خمینی (ره) به سوی درمانگاه، گرمسار از میدان انقلاب به سوی مسجد امام خمینی (ره) و آرادان از میدان ایثارگران به سوی گلزار شهدای این شهر در حال طی مسیر و سر دادن شعارهای حمایت از نظام اسلامی هستند.

مردم ایوانکی هم از میدان امام خمینی (ره) به سوی مسجد جامع و راهپیمایان کهن‏آباد از مسجد الزهرا (س) به سوی گلزار شهدای این منطقه راهپیمایی استکبارستیزانه خود را در حال اجرا دارند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر امیریه نیز بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سوی گلزار شهدا برگزار می‏شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردم این استان در این حرکت سراسری گفت: مردم استان سمنان در یوم‏الله 22 بهمن حماسه‏ای دیگر خلق و به رخ جهانیان می‏کشانند.

حجت‏الاسلام حسین ذوالفقاری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی دندان‏شکن به دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول