اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

راهپیمایی 22 بهمن در 10 شهر و 26 بخش لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن در 10 شهرستان و 26 بخش لرستان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

راهپیمایی 22 بهمن در 10 شهر و 26 بخش لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هم زمان با یوم الله 22 بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرود 1357 نفری دانش‌آموزان خرم‌آبادی در اجتماع راهپیمایان این شهر اجرا شد.

*در این آیین یک هزار و 357 نفر دانش‌آموز با پوشیدن لباس در سه رنگ سبز، سفید و قرمز و همرنگ با پرچم مقدس جمهوری اسلامی سرودهای انقلابی سر دادند.

*در این آیین دانش‌آموزان لباس‌های متحدالشکل بر تن داشته و سرود جاوید ایران را به دو زبان فارسی و لری خواندند.

*در مرکز لرستان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشن بادبادک‌ها در میدان 22 بهمن با شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم خرم‌آباد اجرا شد.

*همچنین در حاشیه میدان 22 بهمن خرم‌آباد ورزشکاران لرستانی به خصوص ورزشکاران رزمی و باستانی با حرکات نمایشی خود جلوه خاصی به این راهپیمایی داده بود.

*در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال خرم‌آباد جمعی از عشایر لرستانی با لباس‌های محلی و در دست داشتن سلاح‌های خود اعلام حمایت قاطعانه از مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌های نظام کردند، که این حرکت صحنه‌زیبایی را به نمایش گذاشت.

*امدادگران جمعیت هلال احمر لرستان نیز در حاشیه این مراسم عملیات آمادگی نیروهای خود را برای انجام عملیات امداد و نجات به نمایش گذاشتند.

*محمد میرزاوند و بهمن اسکینی خوانندگان و حماسه سرایان لرستانی نیز در این مراسم به یاد دوران انقلاب برخی سرودهای انقلابی را به زبان محلی برای حاضران اجرا کرد.

*برنامه طنز توسط گروهی از هنرمندان لرستان اجرا شد.

*عکس بشار اسد رئیس جمهور سوریه توسط جوانان خرم‌آبادی حمل شد.

*برپایی ایستگاه‌های نقاشی و ایستگاه‌های صلواتی و نیز توزیع شاخه‌های گل و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از دیگر حاشیه‌های مراسم امروز بود.

*حضور تمام اقشار ازنایی خصوصا کودکان و جوانان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تمثال مبارک امام و مقام معظم رهبری،حضور افراد کهن سال که عصازنان و به سختی راه می‌رفتند.

*وجود ماکت کاوشگر قادر دست ساخته دانش‌آموزان هنرستان شهدای هفت تیر ازنا.

*حضور گروهای سرود دانش‌آموزی در طول مسیر راهپیمایی، حضور گروه سرود 313 نفری دانش‌آموزی، پرتاب موشک دست ساز دانش‌آموزان بسیجی از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی ازنا بود.

* پیر و جوان، مرد و زن، کودکان، خردسالان و سالمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان دولت، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم امروز حضورشان را در خیابان‌های شهرهای لرستان به دشمنان نشان داده‌اند و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

*در راهپیمایی‌های صورت گرفته در سطح لرستان مردم شعارهای نظیر ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم و ..... سر دادند.

* دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بسیج ادارات، عشایر غیور،کشاورزان و تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردم لرستان با حمل دست نوشته‌هایی با مضمون‌های «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم الله است»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» بر پایداری و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

در پیشاپیش راهپیمایان نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار،ائمه جمعه و فرمانداران شهرستانی‌های لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2304/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول