اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین تور دوچرخه سواری خلیج فارس

دوچرخه سواران وزارت راه و شهر سازی به بندرعباس رسیدند

خبرگزاری فارس: در ادامه برگزاری سومین تور دوچرخه سواری خلیج فارس، دوچرخه سواران وزارت راه و شهرسازی به بندرعباس رسیدند.

دوچرخه سواران وزارت راه و شهر سازی به بندرعباس رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سومین مرحله  تور دو چرخه سواری خلیج فارس ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور منتخبین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کرمانشاه، تبریز، یزد، زنجان، مشهد، ایرانشهر، بنادرو دریا نوردی استان بوشهر و معاونت حقوقی و اداره کل منابع انسانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی با طی مسافت 800 کیلومتری به بندرعباس رسیدند.

سرپرست تور دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی در این رابطه گفت: این تور دو چرخه سواری به مسافت 800 کیلومتر و به مدت 10 روز با عبور از خلیج گواتر، چابهار، کنارک، کهیر، گل افشان تنگ، زرآباد، لیردف، جاسک، سیریک، میناب و بندرعباس به خلیج فارس رسیدند.

جمشید محمدی افزود: مرحله اول و دوم این تور دوچرخه سواری در سال‌های 90 و 91 از بندرعباس به بوشهر و از بوشهر به شلمچه به ترتیب به مسافت 850 و 486 کیلومتر انجام شد.

وی اضافه کرد: این تور امروز در گلزار شهدای بندرعباس با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران همراه با مردم غیور بندرعباس در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول