اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 336

باقرشهر با حضور گسترده شهروندان، شاهد حماسه‌ای بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: 22 بهمن فرارسید و بار دیگر مردم شریف باقرشهر همگام با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی پای به میدان مبارزه با استکبار جهانی گذاشت.

باقرشهر با حضور گسترده شهروندان، شاهد حماسه‌ای بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، 22 بهمن فرارسید و بار دیگر مردم شریف باقرشهر همگام با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی پای به میدان مبارزه با استکبار جهانی گذاشت و بیعت خود را با آرمان‌های امام عظیم‌الشان انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کرد.

راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور خیل عظیمی از شهروندان، نوجوانان و جوانان این شهر برگزار شد. آنان با همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و سردادن شعارهای انقلابی بر بیعت خود با آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

بنابر این گزارش راهپیمایان در این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی نفرت و انزجار خود را از سلطه حکومت‌های سلطه‌گر و جبار اعلام کردند و به جهانیان نشان دادند هرگونه فشار خارجی و داخلی آنان را از عهد و پیمانی که با پیر و مراد خود بسته‌اند لحظه‌ای دور نخواهد ساخت.

باقرشهر امروز شاهد اقشار مختلف مردم از کسبه تا کارگر و دانش‌آموز همچنین بسیجی و انتظامی و نظامی بود که یک دل و هماهنگ سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داشتند. 

در این روز ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی و کارخانجات کاشی سعدی و شرکت ایران ترانسفو با ایجاد سه غرفه نسبت به اهدای پرچم ایران و پذیرایی از راهپیمایان روز 22 بهمن اقدام کردند.

دشمنان گمان کردند تحریم‌ها سبب عقب‌نشینی کشور می‌شود

امام جمعه باقرشهر ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان و مسئولان باقرشهر، کهریزک و روستاهای بخش کهریزک از آنان به‌عنوان پشتوانه‌های نظام یاد کرد و این همبستگی را نشانه علاقمندی ملت به نظام و رهبری دانست. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی گفت: دشمنان گمان کرده‌اند که تحریم‌ها و فشارهای جهانی خللی در اراده پولادین این مردم بوجود خواهد آورد، اما شاهد هستیم علیرغم همه مشکلات حضور مردم در این مراسم منسجم‌تر شده است و بار دیگر این حضور موجب برهم خوردن محاسبات و پیش بینی‌های آنان شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان نظام باید قدر این مردم را بدانند و از فرصتی که خداوند به آنان داده است برای خدمت به در مردم و آبادانی این کشور به کار بندند. درست است که مشکلات و بحرانهائی در جامعه وجود دارد و برخی کمبودها احساس می‌شود، اما مردم در وسط میدان مبارزه حضور دارند و از هیچ مشکلی هراسی به دل راه نمی‌دهند.

مراسم راهپیمائی 22 بهمن باقرشهر از ابتدای بلوار 30 متری امام خمینی (ره) آغاز و پس از گذشتن از میدان شهدا و بلوار 22 بهمن تا میدان شهید فاتحی و مصلای بزرگ شهر برگزار شد گروه سرود 1357 اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک سرودی در خصوص این‌روز را اجرا کرد و پس از قرائت قطعنامه و سردادن فریاد «الله‌اکبر» و تائید حاضران این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول