اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مردم سلحشور و انقلابی دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خشم و انزجار خود را از آمریکا و صهیونیسم به نمایش گذاشتند.

مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مردم ولایت‌مدار دهدشت امروز و در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی خود را از سپاه ناحیه دهدشت آغاز و در میدان مرکزی شهرکرد هم جمع شدند تا بار دیگر با حضور دشمن‌شکن خود مشتی محکم به دهان استکبار و یاوه‌گویی آن‌ها زده باشند. 

امروز در راهپیمایی 22 بهمن دهدشت همه آمده بودند تا پیام رهبر خود را لبیک گفته و با حضور سبز خود نشان دهند که در همه حال پشتیبان رهبر و مقتدای خود هستند.

راهپیمایان دهدشتی با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و همچنین تصاویر شهدای انقلاب بار دیگر شعارهای ضد استکباری خود را فریاد زدند.

حضور نوجوانان، جوانان، زنان و افراد کهنسال در این همایش ملی چشمگیر بود و مردم سلحشور دهدشت با مشت‌های گره کرده و با حضور آگاهانه خود و سر دادن شعارهای ضد استکباری پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

برگزاری ایستگاه‌های صلواتی توسط ادارات و پذیرایی از راهپیمایان نیز از دیگر حواشی این حماسه مردمی بود.

در ادامه این مراسم پس از قرائت قرآن و اجرای سرود توسط هزار دانش‌آموز دهدشتی رئیس ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان با تقدیر از حضور پرشور و فراموش نشدنی مردم دهدشت در این راهپیمایی ابراز داشت: این حضور نشان قدرشناسی مردم است و بار دیگر نشان داد که دشمنان ایران اسلامی در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند.

سیدمحمد حسینی‌طلب خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آنها بدانند که ملت سلحشور ایران زیر بار ظلم و جور آن‌ها نخواهند رفت.

انتهای پیام/82008/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول