اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی نشانه رضایت مردم از نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان از رضایت مردم از نظام، پایبندی به ارزش‌‌های انقلاب و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

حضور مردم در راهپیمایی نشانه رضایت مردم از نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در دلیجان اظهار داشت: مردم با حضور دشمن شکن خود در این راهپیمایی نشان دادند که تحریم، جنگ نرم و روانی و فتنه‌گری کوچک‌ترین تأثیری در حمایت و پشتیبانی آنان از انقلاب ندارد و آنان همچنان به ارز‌ش‌‌های انقلاب پایبند هستند.

وی 22 بهمن را روز افتخار ملت ایران در برابر دنیا و مایه اقتدار و صلابت در برابر استکبار جهانی دانست و ادامه داد: مردم ایران در طول سال‌‌های گذشته ثابت کردند حضور با شکوه در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور مردم و به برکت خون شهدا حاصل شده است، عنوان کرد:  مردم با این حضور به دنیای کفر و استکبار ثابت کردند که هرگز دست از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.

سلیمی ادامه داد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که ملت ایران مانند بهمن 57 دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نداشته‌اند و به طور قطع در انتخابات سال آینده نیز با همین گستردگی شرکت خواهند کرد.

گفتنی است امروز مردم شهر دلیجان همگام با سایر ملت همیشه در صحنه و زمان شناس ایران اسلامی در بیش از 10 نقطه شهری و روستایی با حضور در راهپیمایی بار دیگر نفرت خود را از دشمنان انقلاب و نظام فریاد زدند.

انتهای پیام/87009/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول