اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان امروز با حضور در جمع راهپیمایان مردم کرج اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات منفی علیه کشور در نظر دارند تا مردم را از اهداف انقلاب دور کنند.

وی ادامه داد: امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند.

این مسئول با بیان اینکه رشد و توسعه علمی در کشور سبب نگرانی دشمنان شده است افزود: مسئولان در بخش‌های مختلف باید با ارائه امکانات مسیر تحول و رشد بیش از پیش کشور را فراهم کرده و زمینه‌های توسعه کشور را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

عربیان با تأکید بر اینکه اگر امروز کشور به این مرحله‌ای از رشد و شکوفایی رسیده است مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های افرادی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس جان خود را بر کف دست گذاشته و امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.

وی تکریم خانواده شهدا و ادامه راه آنان را مهمترین وظیفه نسل امروز برشمرد و افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل امروز را بیش از پیش با اهداف شهدا آشنا کنیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه اهداف و توطئه‌های دشمنان از پیش تعیین شده است ادامه داد: دشمنان 34 سال است که به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس هستند لذا هر بار با سیل خروشان مردم مواجه می‌شوند و از ترس بر لانه‌های خود می‌خزند.

عربیان گفت: امروز ملت ایران با حضور چشمگیر خود پاسخی دندان‌شکن به دشمنان داد و آنان را مأیوس‌تر از گذشته کرد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول