اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پیام راهپیمایی امروز لبیک به ولی فقیه بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اتحاد و انسجام و لبیک به ولی فقیه و ثابت قدم بودن در راه ولایت از پیام‌های این راهپیمایی است.

پیام راهپیمایی امروز لبیک به ولی فقیه بود

فتح‌الله جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به راهپیمایی امروز مردم ایران اظهار داشت: این حرکت عظیم مطمئنا نشان‌دهنده شعور و بصیرت و  فهم مردم استان بوشهر و پاسخی نه به دشمنان و لبیکی به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است.

جمیری بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز نشان دادند تحریم‌ها علیه ایران اثر ندارد و از اسلام عزیز، ولایت و جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

وی بیان داشت: حضور در راهپیمایی پیام وحدت بخش مردم است و مسئولان باید زاویه خود را درست کرده و در خط رهبری و ولایت حرکت کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: اتحاد و انسجام و لبیک به ولی فقیه و ثابت قدم بودن در راه ولایت از دیگر پیام‌های این راهپیمایی است.

جمیری تاکید کرد: امروز جهانیان از این حضور پرشور ملت ایران انگشت به دهان ماندند و باید درسی به آنان باشد که ملت ایران از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی امروز تجدید بیعتی دوباره با امام و رهبر معظم انقلاب بود و مردم ثابت کردند تا پای جان برای انقلاب خود ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایران اسلامی امروز یکصدا فریاد حمایت از انقلاب و ولایت بود و مردم ولایتمدار بوشهر نیز بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های امام و شهدا نشان دادند.

جمیری بیان کرد: دولتمردان مستکبر غربی اکنون بار دیگر متوجه شدند ترفندهای آنان برای فریب ملت ایران نتیجه‌ای نداشته و تمام توطئه‌ها و ترفندهای مختلف فرهنگی و اقتصادی آنان نقش بر آب شده است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز یکپارچه فریاد وحدت بود و تا زمانی که ملت متحد بوده و در مسیر رهبری حرکت کند هیچ قدرتی توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول