اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-329

محمودی: آرمان‌های انقلابی مردم ریشه در ارزش‌های اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آرمان‌های انقلابی مردم ریشه در ارزش‌های اسلامی دارد و خط مشی مبارزه و اصول آن از اسلام سرچشمه می‌گیرد.

محمودی: آرمان‌های انقلابی مردم ریشه در ارزش‌های اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فاطمه محمودی در حاشیه مراسم جشن انقلاب در دامغان بیان داشت: عقیده و ایمان مردم که بر اساس آن هرگونه همکاری با نظام‌های غاصب را مردود می‌دانستند و ریشه‏کن کردن آنها را فریضه‌ای واجب می‌دانستند، یکی از ویژگی‌های برجسته این انقلاب بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از ابعاد برجسته انقلاب اسلامی معنویت است؛ یعنی اوج آزادگی انسان و قدرت رهبری و نفوذ معنوی آن که منجر به قیام یکپارچه مردم شد.

محمودی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تحولات عمیق و بنیادین در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور از جمله استقرار نظام جمهوری اسلامی، تدوین قانون اساسی، شکوفایی معنویت و گرایش به ارزش‌های مختلف در سطح عمومی کشور را به دست آورد.

حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و سرنوشت‏ساز کشور

این کارشناس مسائل سیاسی، از دیگر موفقیت‌ها و تحولات پس از پیروزی انقلاب را حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و سرنوشت‏ساز کشور، احیای مراسم سیاسی- عبادی نماز جمعه، ارتقای مقام و منزلت دانشگاه، حضور فعال زنان در همه امور کشور، تشکیل بسیج میلیونی، عقیم شدن توطئه‌های غرب و شرق و وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

محمودی اضافه کرد: با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اغتشاشات سال‌های اخیر این‏بار وظیفه سنگین‌تری بر دوش ما نهاده شده است.

وی افزود: ما باید بیشتر از گذشته حامی و پاسدار ارزش‌های راستین انقلاب اسلامی باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: توجه به محتوا و تأثیرگذاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر و مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و همچنین توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مقطع کنونی مهمترین رویکرد برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است.

صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف

محمودی با اشاره به هدف اصلی دشمنان در تهدیدات و توطئه‌هایشان علیه ایران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با تهدیدها و توطئه‌های مختلف اصل وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: ما ایمان داریم که دشمن هیچگاه به اهداف پلید خود نخواهد رسید و بنا به فرمایش حضرت امام(ره) «جمهوری ما نشانگر اسلام است، افکار پلید فتنه جریان خام است».

این کارشناس مسائل سیاسی با توجه به صدور انقلاب اسلامی ما به کشورهای مختلف بیان کرد: حتی در قلب حکمرانی استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس نیز آزادگان جهان، برای نیل به آزادی حقیقی و دستیابی به ارزش‌های والای انسانی به الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران جنبش‌ها و گروه‌های جهادی تشکیل داده‌اند.

محمودی گفت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و جهان باید بینش‌ها را افزایش دهیم و بیشتر و بهتر به فکر برپایی مراسم بزرگداشت این ایام‏الله باشیم تا بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌گویان زده باشیم.

انتهای پیام/2249/و20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول