اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-310

باقری: دشمن فهمیده انقلاب اسلامی دیگر قابل مهار و کنترل نیست

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مسائل تاریخ اسلام و ایران گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اکنون به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی قابل مهار نیست و باید با آن مذاکره کرد.

باقری: دشمن فهمیده انقلاب اسلامی دیگر قابل مهار و کنترل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی باقری در نشست بصیرتی و جشن انقلاب اصناف شاهرود، با گرامیداشت ایام‏الله دهه مبارک فجر و یاد امام و شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت؛ چرا که مردم فعال خواستن را صرف کردند و در این راه از هیچ زور و ظلم ترس و ابایی راه ندادند.

وی افزود: استکبار جهانی اصلاً فکر نمی‌کرد ملت ایران با دست خالی و با اتحاد و همدلی در کنار رهبری امام عظیم‌الشان بتوانند بزرگترین قدرت نظامی منطقه را از میان بردارد و حاکمیتی متفاوت در جهان ایجاد کند.

این کارشناس ارشد مسائل تاریخ اسلام و ایران بیان داشت: استکبار تصور می‌کرد این انقلاب از سر یک حس بی‏پشتوانه است و زود خاموش می‌شود؛ اما وقتی فهمید که این انقلاب یک پشتوانه ایدئولوژیک قوی دارد که دیگر دیر شده بود و انقلاب تثبیت شده بود.

باقری خاطرنشان کرد: دشمنان ما بعد از فهمیدن این موضوع دست به هر کاری زدن تا این نهال نوپا را مهار و نابود کنند اما دیگر فایده‌ای نداشت و این حکومت اسلامی نه تنها ریشه دواند، بلکه به سایر کشورهای جهان نیز تسری پیدا کرد.

وی تاکید کرد: اکنون آنها به این نتیجه رسیده‌اند که این انقلاب اسلامی غیرفابل مهار و کنترل است و باید از شیوه‌های دیگری آن را کنترل کرد و اعلام مذاکره یکی از این شیوه‌هاست.

این کارشناس ارشد مسائل تاریخ اسلام و ایران اظهار داشت: آنها با این پیشنهادات قصد دارند ما را محک بزنند و با سیاه‌نمایی در سطح جهان از نفوذ ما در بین کشورهای آزادی خواه و مسلمان بکاهند اما کور خوانده‌اند و این آرزو را با خودبه گور خواهند برد.

باقری تاکید کرد: اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و پیشرفت ما به سمت قله‌هایی است که دشمنان از آن ترس و هراس دارند و ما به این قله‌ها دست خواهیم یافت و دشمن زبون را خوار و ذلیل خواهیم کرد.

این کارشناس ارشد مسائل تاریخ اسلام و ایران افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان می‌دهیم فشارها و تحریم‌ها بر ما اثری ندارد و اگر هم مشکلی داریم خود در درون نظام حل خواهیم کرد و به آنها ربطی ندارد.

انتهای پیام/2249/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول