اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

مردم گناوه حماسه‌ای از وفاداری به انقلاب اسلامی آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گناوه با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای از وفاداری به انقلاب اسلامی آفریدند.

مردم گناوه حماسه‌ای از وفاداری به انقلاب اسلامی آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، گناوه‌ای‌ها امروز همصدا و همپای سایر مردم ایران اسلامی و استان بوشهر با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه از کنار خلیج فارس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و حمایت از انقلاب اسلامی را فریاد زدند.

جای جای شهرستان گناوه مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد تا بار دیگر مردم این خطه از سرزمین استعمارستیز بوشهر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان دهند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهر گناوه پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و مسئولان ارشد این شهرستان پیشاپیش مردم در حرکت بودند.

پیر و جوان، ‌زن و مردم، کودک و نوجوان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در شهر گناوه شرکت کردند تا نشان دهند به آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی وفادار بوده و هستند.

مردم گناوه امروز نشان دادند که یاوه‌گویی‌های استکبار و حامیان آن‌ها خللی در عزم راسخ آنان برای حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی ایجاد نکرده و همیشه برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب آماده‌اند.

حضور گسترده و فراموش نشدنی مردم گناوه در راهپیمایی امروز بار دیگر ثابت کرد مردم ولایتمدار از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارند و برای دفاع از کشور گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر گناوه علاوه بر مردم و مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و دیگر اقشار حضوری چشمگیر داشتند و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و بر حمایت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی راهپیمایان تکبیرگویان قطعنامه پایانی را تائید کردند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول