اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-333

محمدی: انتقال حرکت‏های ماندگار چون انقلاب اسلامی بر عهده همه است

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی گفت: انتقال حرکت‏های ماندگار چون انقلاب اسلامی بر عهده همه افراد جامعه است.

محمدی: انتقال حرکت‏های ماندگار چون انقلاب اسلامی بر عهده همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام اباذر محمدی در جمع بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهرستان میامی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی میامی اظهار داشت: در تفسیر انقلاب و اتفاقات بزرگ محدودیت زمانی بزرگ‏ترین آسیب است.

وی افزود: انتقال فرهنگ حرکت‌های ماندگار توسط افراد دخیل با محدودیت زمان عمر انسان‏ها کاری سخت است؛ اما نسل جوان می‌توانند با درک بهتر این حرکت را به دیگران منتقل کنند.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی بیان داشت: بررسی نقاط ضعف و قوت انقلاب و دستاوردها و فرصت‌های پیش‌رو می‌تواند در درک بهتر و تفسیر انقلاب به نسل جوان کمک کند.

محمدی یادآور شد: اتکا به دیگران و به‌ویژه انگلیس و آمریکا، تحمیل عقاید بر مردم، حکم‏فرما بودن اراده شاهانه بر سرنوشت مردم و فساد اخلاقی و اداری و مالی از ویژگی‌های حکومت پهلوی بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تکیه بر اسلام و مردمی بودن انقلاب توانست دل‌های مردم را برای وحدت و هم‏بستگی تا پیروزی انقلاب آماده کند.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی خاطر‌نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ و با کادرسازی و با همراهی مردم توانست انقلاب اسلامی را در تاریخ جهان ثبت کند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول