اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-351

اسلام‌پناه: شهدا افتخاری عظیم برای انقلاب اسلامی آفریدند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهدا افتخاری عظیم برای انقلاب اسلامی آفریدند و باید قدردان زحمات مجاهدان نظام بود.

اسلام‌پناه: شهدا افتخاری عظیم برای انقلاب اسلامی آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان،‌ علی اسلام‌پناه پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران مزار شهدای فردوس رضا در دامغان بیان کرد: با فرارسیدن ایام‏الله دهه فجر به یاد جان‏فشانی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی مزار این دلیرمردان توسط کلیه بسیجیان حوزه‌های خواهران و برادران شهرستان دامغان غبارروبی و گلباران می‏شود تا همواره به یاد شهدا باشیم.

وی افزود: در این جا گرد هم آمدیم تا بار دیگر پایداری خود را در مسیر انقلاب اسلامی امام و شهدای گرانقدرمان و مقام معظم رهبری را به جهانیان اعلام کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: شهدای انقلاب فداکاری‌هایی انجام دادند که جزو جاودانه‌ترین کارها در ذهن و روح مردم ایران باقی مانده است.

اسلام‌پناه تصریح کرد: شهدا به منظور حفظ مکتب تشیع به مبارزه با رژیم فاسد پهلوی پرداختند و این خون شهید است که باعث افزایش امنیت و ایجاد پایگاه‌های دینی در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمده‌ایم تا به شهدا بگوییم هرچه داریم از رشادت‌ها و خون پاک شماست، وظیفه داریم تا ادامه‏دهنده راه شهدا باشیم و آمده‌ایم تا بر راه امام و شهیدان این انقلاب پافشاری کنیم.

این مسئول، شهدا را ستارگان پرفروغ آسمان این مرز و بوم دانست و افزود: گرامیداشت یاد و نام این عزیزان گرامیداشت شرف، عزت و مردانگی است خدا را شاکریم که ملت ایران بهتر از هر روز بر راه شهدا اصرار می‌ورزد و باید بدانیم موفقیت و راه آینده درخشان راه شهداست.

این برنامه به صورت هم‏زمان و منسجم در شهرهای دیباج، امیریه و کلاته و روستاهای مجاور شهرستان دامغان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول