اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-321

نظری: انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری ملت‌های آزادی‏خواه جهان شد و این انقلاب‌ها از برکت انقلاب ایران است.

نظری: انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی نظری در نشست سیاسی و فرهنگی که با حضور دانش‏آموزان در شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: این انقلاب اسلامی که اکنون شما نسل نوجوان در آن رشد و نمو یافته و در آسایش و امنیت هستید از مجاهدت شبانه‌روزی انسان‌هایی پاک و خالص اتفاق افتاده است.

وی افزود: این انقلاب با پشتوانه مردمی و خواسته همه ملت ایران در بهمن ماه 57 پیروز شد و تاکنون نیز با حمایت این مردم مسلمان به راه خود ادامه داده است.

قدر نعمت امنیت و آسایش را بدانید

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: شما دانش آموزان باید قدر نعمت امنیت و آسایش خود را بدانید؛ چرا که اگر به کشورهای اطراف خود بنگرید عمق فاجعه را می‌توانیم درک کنید که استکبار چه بر سر کشورهایی مثل عراق و افغانستان آورده است.

نظری تصریح کرد: اگر ما هم نمی‌خواستیم انقلاب کنیم و زیر بار استکبار می‌رفتیم حال و روزمان بسیار بدتر از این کشورها بود و اکنون نه استقلال داشتیم و نه آزادی و استعمارگران ما را غارت می‌کردند.

وی افزود: ما در زمان طاغوت حال روز بسیار بدی داشتیم و در همه چیز خود محتاج خارج بودیم و اختیاری از خود حتی شاه مملکت ما نداشت و استکبار ما را چپاول می‌کرد و ما در بدبختی و فلاکت بودیم.

نظام اسلامی سبب بیداری اسلام‏خواهان حقیقی جهان شد

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اما با پیروزی انقلاب ما عزت، استقلال آزادی و همه چیز مهم‏تر اسلام را به دست آوردیم که باعث برتری ما بر جهانیان شده و این آبرو پیشرفت و شرف و اقتدار از تلاش شهدای ما و رهبری هوشمندانه امام راحل است.

نظری با اشاره به انقلاب‌های رخ داده در جهان گفت: این انقلاب‌ها و اعتراضاتی که در جهان رخ داده به برکت انقلاب اسلامی ایران است که باعث بیداری آزادی‌‏خواهان و اسلام‏خواهان حقیقی جهان شده است.

وی بیان داشت: شما نوجوانان امروز تکلیف دارید که خوب درس بخوانند و برای آینده مملکتتان مفید فایده باشید و خود را برای پیشرفت و سربلندی اسلام عزیز در جهان آماده کنید که چشم اسلام و انقلاب به شماست.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول