اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-309

احمدیان: هدف استکبار دوری مردم از اهداف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود گفت: استکبار می‌خواهد امروز که ما به اهداف انقلابمان رسیده‌ایم، مردم ایران را از این اهداف دور کند.

احمدیان: هدف استکبار دوری مردم از اهداف انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد رسول اکرم(ص) شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروز شد تا ما اسلام را در سراسر جهان حاکمیت ببخشیم و حکومت جهانی اسلام را گسترش دهیم.

وی افزود: اگر اکنون می‌بینیم که در مدارس و دانشگاه‌ها نسل نوجوان و جوان ما به سمت شیطان‌پرستی و امثال این فرقه‌ها گرایش دارند، به خاطر این است که دین و علوم قرآنی را آن طور که شایسته و لازم بوده رواج ندادیم.

مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود تصریح کرد: جنگ گسترده دشمن در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی هزینه دارد و این هزینه‌ها، انسان‏هایی هستند که ما از دست می‌دهیم و متوجه نیستیم.

احمدیان بیان داشت: ما در بعضی مواقع خود باعث دعوت شیطان می‌شویم و این از بی‏بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، نشأت می‌گیرد.

وی با اشاره به ابزار جنگ نرم و غفلت ما گفت: در جنگ فرهنگی، دشمن را ما خود به خانه می‌آوریم و ماهواره یکی از ابزار قدرتمند دشمن است و ما ناخواسته و با توجیهات از آن استفاده می‌کنیم و نمی‌دانیم که این ابزار مخربترین وسیله دشمنان علیه ماست.

دشمن در جبهه سیاسی فتنه 88 را سازماندهی کرد

مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن اظهار داشت: تجمل‌گرایی و مصرف بی‌رویه و اسراف سبب شده دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم‏ها برما فشار بیاورد و ما باید هوشیار باشیم.

احمدیان با اشاره به جنگ سیاسی دشمن و فتنه 88 بیان داشت: دشمن در جبهه سیاسی فتنه 88 را سازماندهی کرد که این کار 10 سال عقبه فکری داشت و در سال 88 اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز دشمنان در انتخابات 92 می‌خواهند فتنه ایجاد کنند که متاسفانه بی‌بصیرتی خواص جامعه نیز بر این موضوع دامن می‌زند.

مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود تاکید کرد: ما چون اکنون در انقلاب به اهداف خود رسیده‌ایم دشمنان با تحریم‌ها و فشارها مختلف می‌خواهند ما را زمینگیر کنند و در این راه انحراف ایجاد کنند.

ما همه سرباز انقلاب و ولایت هستیم

مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب افزود: حضرت آقا می‌فرمایند «دشمن عاجز است» و وظیفه ما بصیرت بخشیدن به مردم است و همه ما سرباز میدان جنگ نرم و اقتصاد و سیاست هستیم.

احمدیان بیان داشت: انقلاب اسلامی ما بعد از 34 سال چارچوب خود را تشکیل داده و به اهداف خود رسیده که ولی فقیه حاکم آن است و قوانین الهی و اسلامی در این کشور رعایت و برقرار است.

وی با اشاره به موضوع مذاکره با دشمنان نیز اظهار داشت: حضرت آقا می‌فرمایند «ما در شرایط بدر و خیبر هستیم» و این یعنی انقلاب در شرایط خوب و مناسبی است و ما احتیاج به استکبار نداریم و آنها هستند که محتاج ما هستند و می‌خواهند مذاکره کنند.

مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود تاکید کرد: ما همه سرباز انقلاب و ولایت هستیم و باید مراقب باشیم با بی‌بصیرتی در جبهه دشمن و سرباز او نباشیم.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول