اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

انقلاب اسلامی پرورش دهنده انسان‌هایی بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر دین اسلام و اهل بیت انسان‌های بزرگی را تربیت کرد که در راه نظام فداکاری کردند.

انقلاب اسلامی پرورش دهنده انسان‌هایی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی روز گذشته در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه کار دنیا کلاس درسی است که همواره استاد و شاگرد نوبتی می‌آیند و می‌روند، اظهار داشت: در مدیریت‌ها لازم است همواره ورود افراد جدید و تغییر مناصب لحاظ گردد.

وی ادامه داد: امروز خدمتگذاری از منصب خود تودیع می‌شود و خدمتگذاری دیگر امانت الهی را تحویل می‌گیرد و مهم آن است که از عملکردهای گذشته و آیندگان که می‌آیند درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به حکومت جهانی امام زمان(عج) اشاره کرد و یادآور شد: امام زمان(عج) عالی‌ترین نوع مدیریت و حکومت را بر روی زمین ارائه خواهد کرد و در مدیریت ایشان هیچ حقی از کسی پایمال نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از مدیریت و قدرتی که در دست داریم باید درس بگیریم، وقتی مسئولیت و امانت الهی به دوش ماست عاقلانه، با ایثار و فداکاری و بینش روشن کار کنیم تا روزی از عملکرد خود پشیمان نشویم.

محمدی ادامه داد: خداوند 124 هزار پیامبر و کتاب‌های آسمانی را برای برقراری عدل و قسط فرستاد و تا در نهایت حکومتی الهی در زمین برقرار شود.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی افرادی بزرگ در کشور تربیت شدند، بیان داشت: در طول عمر انقلاب انسان‌های بزرگی در راه رسیدن به کمال مطلوب و احقاق حق مردم با لیاقت، شایستگی، ایثار و فداکاری به امانت الهی مسئولیت، خیانت نکردند و این هنر بزرگی است.

امام جمعه همدان در ادامه به مشکلات جامعه جهانی به خاطر وجود امریکا و استکبار اشاره کرد و گفت: در غرب آنچه که مهم نیست انسان و حقوق انسانی است اما در مکتب اسلام و اهل بیت حقوق انسانی به صورت کامل رعایت شده است.

وی خاطر نشان کرد: شعار و زبان حال ما این است که در سایه انقلاب اسلامی آمدیم تا مکتب اهل بیت(ع) را زنده کنیم و اصول اسلامی را در جامعه پیاده سازیم.

محمدی تصریح کرد: در بستر انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته بسیاری از مسائل تحقق یافته اما خداوند ما را زمینه‌سازان نظام الهی قرار می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود به زحمات بی‌دریغ معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار در طول خدمت خود اشاره کرد و اظهار داشت: آقای فامیل کریمی در طول خدمت خود در عرصه‌های مختلف جهاد، جبهه جنگ، اطلاعات، فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی با لیاقت و شایستگی کار کرده و زحمت کشیدند و زبان از تشکر زحمات او عاجز است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: آقای فامیل کریمی هزاران خدمت را انجام داد که ما از آن خبر نداریم و آقای قاسمی‌فرزاد هم با تجربیاتی که دارند با شایستگی خدمت خواهد کرد.

همچنین در ادامه این مراسم نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی تمام نشدنی است، گفت: حفظ نظام و دستاوردهای آن از اوجب واجبات است.

عطاءالله سلطانی صبور افزود: نظام جمهوری اسلامی به همه مردم ایران عزت و شرف داده و همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم که عزت از دست رفته مردم در زمان رژیم گذشته را به ما بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در سایه خون شهدا فرزندانی را تربیت کرده که همواره برای بقای انقلاب اسلامی فداکاری کردند و ما امروز به فرزندانی نظیر آقای فامیل‌کریمی که تربیت شده همین مکتب شهدا هستند افتخار می‌کنیم و او هیچ وقت از دایره اعتدال خارج نشده است.

نماینده مردم رزن در مجلس در پایان گفت: معاون سابق استاندار با خدماتی که در همدان در طول خدمت صادقانه خود انجام داد کار را برای افرادی که بعد از او قبول مسئولیت می‌کنند سخت کرده و معاون جدید استاندار باید تلاش بیشتری را انجام دهند.

انتهای پیام/89019/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول