اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-347

راهپیمایی 22 بهمن در 10 شهر استان سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور مردم در 10 شهر استان سمنان آغاز شد.

راهپیمایی 22 بهمن در 10 شهر استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان از رأس ساعت 10 امروز در 10 شهر استان آغاز شد و مردم بار دیگر حماسه‏ای جاویدان و ماندگار خلق کردند.

راهپیمایان استان سمنان در شهرهای سمنان، شاهرود، بسطام، مجن، کلاته خیج، میامی، بیارجمند، مهدیشهر، درجزین و کلاته رودبار امروز به میدان‏های اصلی شهر و میعادگاه‏های آغاز راهپیمایی 22 بهمن آمدند و با تدارک شاهکاری دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب درس آزادی و آزادگی آموختند.

راهپیمایان سمنانی هم‏اکنون در حال پیاده‏روی و سر دادن شعار در مسیر میدان مشاهیر به سوی میدان سعدی سمنان هستند و سپس راهی میدان امام خمینی (ره) این شهر که قرار است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آنجا سخنرانی کند، می‏شوند.

این راهپیمایی در شاهرود از میدان جمهوری به سوی میدان آزادی، در بسطام از میدان امام خمینی (ره) به سوی میدان امام جعفر صادق (ع) و در مجن از مسجد جامع به سوی گلزار شهدا آغاز شده است.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی کلاته‏خیج نیز از میدان امام حسین (ع) به سوی مصلای نماز جمعه، مردم میامی از میدان امام رضا (ع) به سوی مسجد جامع و بیارجمندی‏ها از میدان قدس به سوی مسجد جامع در حال راهپیمایی و بیان خواسته‏های به‏حق نظام اسلامی در قالب شعارهای کوبنده هستند.

راهپیمایی 22 بهمن در مهدیشهر نیز از میدان شهدا به سوی میدان امام رضا (ع)، درجزین از مسجد قائم آل محمد (عج) به سوی مسجد جامع و در کلاته‏رودبار از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا جریان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز اعلام کرده است: راهپیمایی بزرگ مردم ولایت‏مدار استان سمنان در یوم‏الله 22 بهمن در 19 نقطه این استان برگزار می‏شود.

راهپیمایی مردم استان سمنان در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهری این استان بین ساعات 10 تا 10:30 روز یکشنبه آغاز می‏شود.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول