اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: حضور باشکوه مردم در آیین راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حمایت آنها از راه شهدا و آیینی دشمن‌شکن است.

راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دارای پیام وحدت، یکپارچگی، اتحاد، همدلی، تجدید عهد با شهدا و اطاعت از رهبری و ولایت است.

وی عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در آیین راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حمایت آنها از راه شهدا و وفاداری به شهدا است و این راهپیمایی یک آیین دشمن‌شکن است.

حسنی‌سعدی بیان داشت: بسیاری از علما و بزرگان فرموده‌اند که با وضو و با قصد قربت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دارای پیام‌هایی برای آزادی‌خواهان جهان است، تصریح کرد: این حضور باصلابت پیام امید و نوید را برای آزادی‌خواهان دارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: مردم ایران با حضور پرشکوه در آیین راهپیمایی 22 بهمن به آزادی‌خواهان جهان می‌گویند که ما 34 سال مبارزه کرده‌ایم و خسته نشده‌ایم و همچنان پرنشاط هستیم و حرکت می‌کنیم و شما نیز زیر بار ظلم نباشید و به پا خیزید.

حسنی‌سعدی با اشاره به حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در آیین راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: جانبازان قطع نخاع کرمان در تمام راهپیمایی‌های 22 بهمن در صف اول حضور دارند.

انتهای پیام/80019/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول