اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمودی از اقتدار ملی

راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل آغاز شد/ قدرت‌نمایی در برابر تحریم شکننده استکبار

خبرگزاری فارس: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن مردم مؤمن و ولایتمدار اردبیل از دقایقی پیش راهپیمایی عظیم و با شکوه خود را در جای جای این استان آغاز کردند.

راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل آغاز شد/ قدرت‌نمایی در برابر تحریم شکننده استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم راهپیمایی که از دقایقی پیش در اکثر شهرهای استان و به ویژه در مرکز این استان آغاز شده، آحاد مردم با حضور با شکوه خود در بیعت با آرمان‌های امام راحل،‌ شهدا و مقام معظم رهبری ثابت می‌کنند که به رغم فشارها و تهدیدها ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نکرده و تنازلی نداشتند.

راهپیمایی مردم اردبیل از ایستگاه سرعین آغاز شده و به سمت میدان مصلی در حال انجام است.

در حالی که شیر زنان این دیار نیز از میدان شریعتی این شهر راهپیمایی خود را آغاز کردند و با شعارهای انقلابی و ضد استکباری فریاد خشم خود را از نظام کفر و حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی و آرمان‌های بی‌بدیل آن نشان می‌دهند.

مردم وفادار اردبیل در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در صیانت از دستاوردی که 34 سال برای به دست آوردن آن خون دل خوردند امروز به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر فریاد استقلال‌طلبی و آزادی خود را سر داده و کاخ مستکبران را بر سر آنها خراب کنند.

راهپیمایی امروز نمود و نشانه‌ای از وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر خیانت‌های نظام استکباری است که این روزها با تحریم اقتصادی ایران با عنوان تحریم فلج‌کننده و هوشمندانه سعی می‌کنند بین ملت و نظام خدشه و خلل ایجاد کنند اما راهپیمایی با شکوه امروز نه تنها این ادعا را باطل کرده بلکه ثابت می‌کند که یاوه‌سرایان علیه جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات نیز نمی‌توانند بین نظام اسلامی و صفوف به هم فشرده ملت خدشه‌ای ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با مرکز استان راهپیمایی در سایر شهرها نیز از ساعت 10 صبح آغاز شده و قرار است در پایان مراسم در شهر اردبیل نایب رئیس مجلس حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد سخنرانی کرده و همچنین بیانیه راهپیمایی قرائت شود.

همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل ایستگاه نقاشی برای کودکان برپا شده و عموم مردم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و بادکنک‌هایی به رنگ‌های مختلف و برنامه‌های شاد و مفرح و همچنین حمل پرچم به طول هشت متر نمادی از همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

خبرهای تکمیلی راهپیمایی امروز از طریق خبرگزاری فارس در اردبیل منعکس می‌شود.

انتهای پیام/62006/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول