اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور :

22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه راور گفت: 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان و در یک کلام سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان در جهان است.

22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: 22 بهمن ماه سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران و سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان است.

وی افزود: در حقیقت 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان و در یک کلام سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان کشور و ملت بزرگ ایران بر جمیع مسلمانان و مستضعفان و محرومان جهان است.

امام جمعه راور بیان داشت: همه ساله ملت ایران در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به یاد شهدای انقلاب اسلامی و برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های مقدس و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و برای تداوم این نهضت الهی به صحنه می‌آیند و با شور و شعور و نشاط در سایه وحدت و همدلی که رمز پایداری و اقتدار این ملت و کشور است بار دیگر هیمنه و شکوه و عظمت خود و کشور اسلامی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

تویسرکانی تصریح کرد: نکته مهمی که باید همیشه به ویژه در این ایام پر از افتخار به آن توجه کرد، رمز بقای انقلاب است، زیرا این انقلاب با وجود حجم عظیم توطئه‌های دشمنان و مستکبران عالم، بالنده و سرزده به پیش می‌رود و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های

خیره‌کننده و حیرت‌آوری را در بخش‌های مختلف به دست می‌آورد.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول