اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین دژ:

توجه رسانه‌های جهان در 22 بهمن به ایران معطوف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دوربین همه رسانه‌های جهان در روز 22 بهمن ماه به سمت ملت ایران اسلامی معطوف است.

توجه رسانه‌های جهان در 22 بهمن به ایران معطوف است

حجت‌الاسلامی نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن جشن بزرگ انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه فقط یک جشن ملی و داخلی نیست بلکه از ابعاد بین‌المللی نیز برخوردار است لیکن همه رسانه‌های داخلی و خارجی به این موضوع می‌پردازند و حضور حماسی ملت ایران را به تصویر می‌کشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مغرض و بیگانه چاره‌‌ای جز این ندارند حضور میلیونی ملت ما را به تصویر بکشند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه گذشته با استفاده از ابزار رسانه تلاش کرده‌اند وجود اختلاف و فاصله بین مردم و مسئولان را به اذهان عمومی القاء کنند.

باقری با اظهار به اینکه این قبیل توطئه‌ها در مناسبت‌هایی همچون 9 دی و 22 بهمن ماه خنثی می‌شود، افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند تا پای جان در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده، تبلیغات منفی و مخرب دشمنان نظام و اسلام بر روحیه ولایتمداری آنها تاثیر بر جای نمی‌گذارد.

وی انقلاب اسلامی ایران را تجلی وعده الهی و پیروزی حق بر باطل دانست و افزود: در این ارتباط حدیثی از امام موسی کاظم (ع) وجود دارد به طوری که در کتاب بحارالانوار جلد 60 صفحه 216 این طور آمده است در آخرالزمان کسی از قم خروج کرده مردم را به حق دعوت می‌کند و گروهی به نام حزب‌الله گرد او جمع می‌شوند عقیده‌های آنها مانند پاره‌های آهن است، سست نمی‌شود و رنگ نمی‌بازد.

امام جمعه شاهین‌دژ انقلاب ایران را مصداق آیه 11 سوره فجر دانست و افزود: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم عده‌ای برای فتنه‌افروزی تلاش مذمومی آغاز کرده و طغیان می‌کنند به طوری که در 1388 بزرگترین فتنه رخ داد و پرچم امام حسین (ع) به آتش کشیده شد و به اصل ولایت فقیه تعرض صورت گرفت ولی با عنایت خداوند متعال همه این توطئه‌ها در نطفه خفه شد.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول