اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فریادهای مرگ بر آمریکا

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان البرز آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مردم مومن و ولایی شهرستان‌های مختلف استان البرز، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن را با فریادهای مرگ بر آمریکا آغاز کردند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حال حاضر مردم شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و همچنین شهرهای مختلف استان البرز مانند اشتهارد، محمد شهر، کمالشهر و آسارا همزمان با ملت پر افتخار ایران اسلامی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را در مسیرهای از قبل تعیین شده آغاز کردند.

شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا خامنه‌ای، مهمترین شعارهایی است که در حال حاضر در سراسر استان البرز طنین‌انداز شده است.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان، دانشجویان، طلاب، ورزشکاران، اصناف و اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی امروز حضوری گسترده دارند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی چون این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، این همه لشگر از کجا آمده به عشق رهبرم علی آمده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند. حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال به ویژه جوانان و نوجوانان نشانگر آن است که توطئه‌های دشمنان برای مایوس و ناامید کردن ملت ایران نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دیگر دسیسه‌های آنها ناکام مانده است.

حضور گسترده مردم شهرستان‌های استان البرز در راهپیمایی امروز نشان‌دهنده عمق عشق و علاقه آنها به انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشان انقلاب است و لحظه به لحظه به خیل راهپیمایان افزوده می‌‌شود.

راهپیمایان البرزی همچنین تصاویری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و پلاکاردهایی حاوی شعارهای انقلابی و حماسی در دست دارند.

انتهای پیام/230/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول