اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

تحریم ملتی که جهانی به آن وابسته است نتیجه معکوس دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجدید میثاق مردم با انقلاب اسلامی در 22 بهمن 91 به یادماندنی‌تر از همیشه است گفت: تحریم برای ملتی که جهانی به آن وابسته است نتیجه معکوس دارد.

تحریم ملتی که جهانی به آن وابسته است نتیجه معکوس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سیدراضی نوری پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در شوش اظهار کرد: ملت ایران همیشه ثابت کرده است که پشت سر رهبری معظم انقلاب در مسیر مقاومت در برابر استکبار جهانی قرار دارد و در این مسیر هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد دارد تا ایران اسلامی در مسیر پیشرفت خود متوقف شود، افزود: ایران اسلامی پله‌های ترقی را با سرعت زیاد در حال پیمودن است و به این دلیل این حرکت پرشور باعث حسادت استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار است.

*فشار علیه ملت ایران نتیجه معکوس دارد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فشار علیه ملت ایران نتیجه‌ای معکوس دارد و به این دلیل استکبار جهانی هنوز به این درک نرسیده است که با اعمال تحریم ملت ایران را برای مقاومت جدی‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مسیر مقاومت بهای سنگینی پرداخته است، افزود: ملت ایران در مسیر مقاومت خون بهترین عزیزان خود را اهدا کرده است و دانشمندان جوان و بیگناهی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در خلوص و علم مانندی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای رسیدگی به جایگاه اقتدار کنونی تحمل فشارهای زیاد را برخود آسان کرده است ولی استکبار جهانی تلاش دارد تا فشار را بر مردم زیاد کند تا بین مردم و نظام انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول