اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

سازش با آمریکا انقلاب ‌اسلامی را عقیم می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفکر سازش با آمریکا از شاخصه‌های اسلام آمریکایی است، گفت: سازش با آمریکا انقلاب اسلامی را عقیم می‌کند.

سازش با آمریکا انقلاب ‌اسلامی را عقیم می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت ‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی شامگاه شنبه در مراسم رونمایی کتاب «مجنون شمالی» خاطرات سردار‌ بسیجی محمد جلایی در مهدیه رشت با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، مطالعه و بررسی مکتوبات امام ‌خمینی (ره) در سال‌های پایان عمر با برکت ایشان را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: در رژیم گذشته کسی برای اسلام ارزش قایل نبود و امام راحل در شرایطی بسیار سخت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را بر مبانی اسلام بنیان‌گذاری کردند.

این مسئول با بیان اینکه آحاد جامعه برای آشنایی بیشتر با مبانی اسلامی در کشور آثاری که امام راحل بین سال‌های 1367 تا 1368 مکتوب کرده‌اند را مورد مطالعه قرار دهند، افزود: همان‌گونه که برای شناخت واقعی از اسلام ناب محمدی (ص) دو سوره پایان عمر پیامبر اکرم (ص) یعنی سوره‌های مبارکه توبه و مائده را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، باید آخرین آثار امام خمینی (ره) را نیز مورد مطالعه قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران به پاس عظمت امام خمینی(ره)، خون‌های ریخته شده شهدا و سرافرازی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور خود را به نمایش جهانیان می‌گذارند.

تویسرکانی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، یادآور شد: امام (ره) دو تعریف از اسلام، اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی به آیندگان ارائه داشتند که در مکتوبات خود به ویژگی‌های هر یک از این دو تعریف نیز اشاره کرده‌اند.

وی داشتن قرآن، امام (ره) و تبیین ولایت را چراغ راه مسلمانان خواند و گفت: ما پیرو راه امام علی (ع) هستیم و با تکیه بر این مبانی نباید در شرایط کنونی گمراه و متحیر شویم.

*تفکر سازش با آمریکا از شاخصه‌های اسلام آمریکایی است  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، برخی از مشخصه‌های اسلام آمریکایی از منظر امام راحل را برشمرد و بیان کرد: از دیدگاه امام خمینی (ره) اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبران، اسلام منحرفان تفرقه‌طلب، اسلام کناره‌گیری از جامعه، اسلام مرفه‌های بی‌درد و اسلام ملی‌گرایان جزو شاخصه‌های اسلام آمریکایی است.

وی اسلام بدون سیاست، اسلام راحت‌طلبان، ملاهای درباری، اسلام اشرافی‌گری، اسلام کاخ‌نشینی، اسلام سازش با اهل ظلم و اسلام مقدس نماها را از منظر امام خمینی (ره) جزو دیگر مشخصه‌های اسلام آمریکایی خواند.

تویسرکانی بیان کرد: اسلام پولی، اسلام زور و فریب، اسلام سازش و اسارت و به طور کلی اسلام بدون ولایت فقیه اسلام آمریکایی است.

*سازش با آمریکا انقلاب اسلامی را عقیم می‌کند

وی تفکر سازش با آمریکا را از شاخصه‌های اسلام آمریکایی دانست و ادامه داد: سازش با آمریکا انقلاب اسلامی را عقیم می‌کند زیرا مذاکره با آمریکا هیچ ‌یک از مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند بلکه مذاکره راه گشایی برای حل معضلات آمریکاست نه ایران.

این مسئول با تصریح بر اینکه دشمن درصدد طراحی انواع اسلام در ویترین‌های اذهان و افکار مسلمانان جهان است تا آن ها را دچار تحیر، گیجی و سرگردانی کند، یادآور شد: اسلام آل‌سعود، اسلام ترکیه عثمانی و ... از جمله اسلام‌های آمریکایی هستند که با تکیه بر رسانه، پول و قدرت، نفوذ در اینترنت در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) قصد گیج کردن مسلمانان را دارند.

به گفته وی، انواع اسلام‌های آمریکایی دارای روحانی، کتاب، رسانه و آیت‌الله هستند و با هدف گیج کردن مردم در نوع شناخت در اسلام واقعی تلاش می کنند.

*اسلام ناب محمدی(ص) اسلام پا برهنگان زمین و رنج دیدگان تاریخ است

تویسرکانی با برشمردن برخی از مشخصه‌های اسلام ناب محمدی(ص) در برابر اسلام آمریکایی به تعبیر امام راحل، متذکر شد: اسلام ناب محمدی(ص) اسلام پا برهنگان زمین، رنج ‌دیدگان تاریخ، مستضعفان، عارفان مبارزه جو و پاک طینت‌های عارف است.

وی با اشاره به دیدگاه‌های امام خمینی (ره) درباره مشخصه‌های اسلام ناب، خاطر نشان کرد: اسلام ناب اسلام منطق قرآن و جهاد در راه خدا است که طرفداران واقعی آن همواره از مال اندوزی و قدرت مبرا بوده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، یادآور شد: اسلامی که پا برهنگان و فقرا پرچم داران آن هستند جزو اسلام واقعی است و باید گسترش یابد.

انتهای پیام/84002/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول