اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-314

قرغی: انقلاب اسلامی خواب استکبار جهانی را پریشان کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی خواب راحت دشمنان را پریشان کرد و ابهت پوشالی آنها را شکست.

قرغی: انقلاب اسلامی خواب استکبار جهانی را پریشان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی عصر امروز در نشست فرهنگی و سیاسی که با حضور دانش‌آموزان در مسجدالنبی(ص) شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان چند خاطره از دوران پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی همه آحاد مردم از پیر و جوان حضور فعال و چشمگیر داشتند و این حضور از سر بصیرت و اهمیت آنها به سرنوشت کشورشان بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در برهه‌ای از زمان رخ داد که جهان را ظلم و تباهی فراگرفته بود و مردم جهان منتظر نور و روشنایی بود و انقلاب اسلامی طلوع آزادی و استقلال در جهان شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: حضور نسل جوان در راهپیمایی‌ها و تظاهرات بسیار چشمگیر بود و به همین جهت بود که استکبار گمان نمی‌کرد این انقلاب به دست جوانان پیروز شود.

قرغی تاکید کرد: وقتی امام(ره) می‌فرماید: "امید من به شما دبستانی‌هاست"، نشان از آن دارد که اگر روی نسل جوان کار شود بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها حاصل می‌شود و این اعتقاد راسخ امام راحل بود و این‌گونه نیز انقلاب پیروز و راه پیشرفت هموار شد.

وی خاطرنشان کرد: این 34 سال انقلاب را ما با دشواری‌ها و سختی‌های فراوان طی کرده‌ایم و اینها همه به همت ملت بزرگ ایران و رهبری هوشمندانه امام(ره) و رهبری فرزانه انقلاب بود و نقش شما نسل‌های جوان نیز بر کسی پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: اگر می‌بینید که دشمن امروز با ابزار جنگ نرم به میدان آمده به خاطر زخم‌هایی است که از شما نسل‌های جوان خورده است و اکنون می‌خواهد شما را با انواع و اقسام ظواهر فریبنده گمراه و غافل کند.

قرغی افزود: شما ثابت کرده‌اید که همیشه بیدار و هوشیار هستید و با بصیرت و معرفت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنید و این باعث هراس استکبار شده است.

وی تصریح کرد: حضور ملت و این همه پیشرفت خواب آسوده دشمنان ما را پریشان کرد و اقتدار پوشالی آنها با خطر جدی مواجه کرده است و بدین دلیل است که فشارها بر ما مضاعف شده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: شما دانش‌آموزان باید با جدیت درس بخوانید تا در فردای آینده ایران اسلامی نقش خود را بخوبی ایفا و برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کنید و سدهای دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید.

انتهای پیام/2249/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول